Kävinpä käyttämässä boschin testerissä akkua ja laturia ja terveen paperit sai kummatkin.
Viikko pätkäajoa -20 jopa -30 asti oli kai sitten liikaa. Vaikka oli varautunut pitämällä yhden yön lämpymässä tallissa ja latauksessa.
Pitää kait asentaa defan ylläpitolaturi lisäksi, kerta semmonen on yhessä projektiautossa ylimääräisenä.
Paras kait olis jokin lämpösuoja kun näyttää hieman kylmältä paikalta tuo b5 akkukaukalo kun jäätä kertyy akun päälle eikä siitä sula pitemmänkään ajorupeaman jälkeen. Ehkäpä facelift muovit ja eristys olisi järkevää.
Sivuhuomautuksena:
Toppilan akkutalon piha oli niin täynnä uudehkoja autoja pelti pystyssä ettei sinne enää mahtunu joukkoon :)
Viikko pätkäajoa -20 jopa -30 asti oli kai sitten liikaa. Vaikka oli varautunut pitämällä yhden yön lämpymässä tallissa ja latauksessa.
Pitää kait asentaa defan ylläpitolaturi lisäksi, kerta semmonen on yhessä projektiautossa ylimääräisenä.
Paras kait olis jokin lämpösuoja kun näyttää hieman kylmältä paikalta tuo b5 akkukaukalo kun jäätä kertyy akun päälle eikä siitä sula pitemmänkään ajorupeaman jälkeen. Ehkäpä facelift muovit ja eristys olisi järkevää.
Sivuhuomautuksena:
Toppilan akkutalon piha oli niin täynnä uudehkoja autoja pelti pystyssä ettei sinne enää mahtunu joukkoon :)
Comment