C4 korisen, A6:sen kattoluukun kanssa alko ongelmat todenteolla,kun sitä tietenkin mentiin vääntämään pakkasella auki, niin että luukku oli jäätynyt katon reunoihin kiinni :)
No, ensin napinkääntämisen jälkeen alkoi jumalaton pauke ja naksuminen, kun joku ratas löi tietysti tyhjää ym..Äkkiä säätönappula keskiasentoon ja auto halliin sulaan..
Aamulla sitten testasin luukkua, joka ihme kyllä aukesi ääriasentoon, mutta jämähti siihen.
Hetken renkkaamisen ja naksumisen saattelemana luukku meni kuitenkin kiinni, tosin hiukan toisesta reunasta luukku upposi jo katon sisään, toisen reunan ollessa katon tasalla.
Nyt kun uudestaan napista haki oikean kohdan, jolloin luukku on suorassa kattoon nähden ja kokonaan kiinni, on säätönappula jo muutamaa pykälää vaille "täysillä auki" asennossa!
Oliskos kellään kokemusta tai hyviä vinkkejä ton luukun säätämiseen?
Sen verran löysin netistä saksankielistä ohjetta ja kuvaa, että moottoria pystyy manuaalisesti säätämään kuusiokoloavaimella jostain.
No, ensin napinkääntämisen jälkeen alkoi jumalaton pauke ja naksuminen, kun joku ratas löi tietysti tyhjää ym..Äkkiä säätönappula keskiasentoon ja auto halliin sulaan..
Aamulla sitten testasin luukkua, joka ihme kyllä aukesi ääriasentoon, mutta jämähti siihen.
Hetken renkkaamisen ja naksumisen saattelemana luukku meni kuitenkin kiinni, tosin hiukan toisesta reunasta luukku upposi jo katon sisään, toisen reunan ollessa katon tasalla.
Nyt kun uudestaan napista haki oikean kohdan, jolloin luukku on suorassa kattoon nähden ja kokonaan kiinni, on säätönappula jo muutamaa pykälää vaille "täysillä auki" asennossa!
Oliskos kellään kokemusta tai hyviä vinkkejä ton luukun säätämiseen?
Sen verran löysin netistä saksankielistä ohjetta ja kuvaa, että moottoria pystyy manuaalisesti säätämään kuusiokoloavaimella jostain.
Comment