Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audissa turhan lämmin...?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audissa turhan lämmin...?

Kertokaat viisaammat missä mättää kun mulla 100 vm-92 automaatti-ilmastoinnilla puhaltaa aikas perkeleen kuumaa vaikka laittaa minkä asteen tahansa näyttöön niin tulee vain kuumaa. Sitten kun laittaa LO niin puhaltaa viileää ja ilmastointi toimii normaalisti? Vika ilmeni ihan yks kaks. Täytyy varmaan ottaa shortsit mukaan!!!

Kokeiles katsoa vaikka tosta aluksi apua.
    http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...stointi+kuumaa

Comment

Jep, kiitoksia kovastai!

Comment

Onni yksillä...

Toiset ne ei saa kuumaa laitteesta ulos, vaikka mitä tekis. => "pieni" läppämoottorijumppa tekemättä

Comment

älkää nyt noista masentuko. Jos se kerran meni meikäläiseltäkin, niin helppo juttu sen pitäisi teille muille olla...:-)
          (Saakohan noita mun peukaloita kirurgisesti jotenkin laidemmalle tossa kämmenellä...)

Comment

Taitaa jokaisella tuon ilmastoinnin kanssa olla jotain jumppaa jossain vaiheessa. Mullakin oli edellisessä hieman jumppaa, tosin oli vain jumissa läpät.

Comment

mitä se tuo "pieni" läppämoottori jumppa oikeen meinaa? mulla o pikkasen sellasta vikaa et ei oikeen meinaa kuumaa puhaltaa ja siihe päälle viel semmonen ku se sit aikanaan puhaltaa kuumaa ni sit o kaikki lasit huurussa...mikä lie mättää??

Comment

Working...
              X