Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 -95 purkaa akkua

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 -95 purkaa akkua

    Terve! Tarvisin hieman neuvoja, mitä siellä keskuslukonyksikön sisällä on, mikä sijaitsee akun vieressä penkin alla? Autoni 2.6 -95 purkaa akkua sen kautta. Laittaessani keskuslukon sulakkeen kiinni, rele naksahtaa siellä penkinalla ja haukkaa jatkuvasti 2.4ampeeria virtaa.

    #2
    Naksahtaako vain kerran vai naksuttaako ja mistä ääni kuuluu ? Voisi olla tämä vika:
    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...highlight=urs4

    Comment


    • #3
      Naksahtaa kerran ja sitten alkaa menemään virtaa ja ääni kuuluu siitä boksista penkinalla, mihin menee ilmeisesti joku alipaineletkukin?

      Comment


      • #4
        Minä ihmettelin aikoinaan samaa asiaa kunnes muistin että sisävalot päällä ~20-30 sek.
        Ei muuta kun ovet kiinni ja istuin siellä noin puoli minuuttia ja mittasin taas niin ei kuluttanut enää sähköä samaan tahtiin.
        Minulla oli (siis on) alipainekello rikki takaluukussa. Pistin sen letkun poikki ja tulppasin. Käytän keskuslukitusta yleensä takaluukun lukosta avaimella, kake rikki mutta mikrokytkin toimii lukossa.

        Comment


        • #5
          Joo, huomioin sisävalot ja kaikki oli pois päältä. Heti lähtee haukkaamaan virtaa, kun laittaa kk.lukon sulakkeen kiinni. Eli jos se luukun kellorikki, niin voi tehdä tälläistä? En muutenkaan ole perehtynyt tuohon alipaineella toimivaan keskuslukkoon... Mut jos luukku tottelee kk.lukkoa, niin silloin ei vika lienee siinä?

          Comment


          • #6
            Niin siis jos alipainehärveli falskaa niinkuin mulla niin se sitten sihisee kans äänekkäästi, ja suurinpiirtein 20-30 sekkaa. Sen jälkeen hiljenee ja kulutus melkein nollaan.

            Lukko toimii silti. Alipainekellon tangon ympärillä oleva suojakumi rikki minulla.

            Comment

            Working...
            X