Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi a3 8l parkkivalo syttyy itsestään?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi a3 8l parkkivalo syttyy itsestään?

Mikähän ihme mahtaa olla tuossa audissa kun auto sytyttää tasan 45minuutin seisonnan jälkeen oikean puolen parkin ja takavalon palamaan. Nämä eivät sammu ennenkuin auton käynnistää, valokytkimen asennoilla ei ole väliä??

Mistähän osais vikaa etsiä? Valokytkin on jo palasina tuossa pöydällä....

Vilkkuviiksi.

Comment

Itse viiksi siis viallinen? Kuvittelee että on painettuna oikealle ja sytyttää siksi hanttarin puolen valon? Mitäs tälle sit voisi tehdä ja mistähän johtuu että tulee juurikin vasta 45minsan päästä eikä heti?

Comment

Kuvittelee että on painettuna oikealle ja sytyttää siksi hanttarin puolen valon?
        Tämä juuri kävi mielessä. Tosin siinä tapauksessa luulis, että sytyttää vilkut, kun laittaa auton käyntiin.

Ei taida olla kovin yleinen vika, joten taidat joutua purkamaan senkin.
        Mulla kyllä on repullinen noita vilkkuviiksiä vakkariasennuksia jäljiltä, jos haluat kokeilla suoraan "uutta".

Onko aika aina 45 min vai riippuko lämpötilasta tai edellisen ajon pituudesta?

Comment

Suihkuttelin nyt vilkun viikseen paineilmaa ja brakecleaneriä ja otan kellosta aikaa kun taas syttyy :D Outoa sinänsä et virrat kun laittaa päälle ja auton käynnistää niin vika kuittautuu pois. Useampana aamuna peräkkäin kun mennyt talliin niin on parkki ja vilkut palanut. Oisko valokytkimellä myös osaa, kun vivun kääntely ei vaikuta mihinkään, kun vika päällä. Valokytkimen liittimen kun ottaa irti ei parkit syty vaikkaa seisoo miten pitkään, sekin tuli kokeiltua aikasemmin :/

Comment

30minsaa ja taas palaa :D Nyt otin tuon valokytkimen pöydälle ja eikun kolvaamaan, näkyy olevan kylmäjuotoksia enemmän ja vähemmän tuossa piirilevyssä, p*skaa laatua sanon minä :D

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja JP83 Näytä viesti
              p*skaa laatua sanon minä :D
              Hmm...muista että autosi on jo romutusiässä kehittyneessä automaassa :) !

Comment

Teini-ikäset saattaa kiukutella tolleen. Mut jos selkeesti on juotokset jo murtunut, niin näytät kolvia vaan.

Comment

Nyt jo puol päivää ilman oma-aloitteista parkkien polttelua :)

Eli valokytkimen piirilevyllä kymmenkunta epäilyttävää juotosta kolvattu uusiks :)

Comment

Working...
                  X