Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 keskikonsolin läpät

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 keskikonsolin läpät

Eli mikä tarkoitus noilla käsijarrukahvan oikeallapuolella olevilla suorakaiteen muotoisilla läpillä on?
    Pitäiskö niiden aueta ilman suurempaa väkivaltaa?
    Tyhmälle tuntuu kysyä, mutta pakko kun häiritsee. Yrittänyt niitä nykiä auki mutta tuntuu että ennen särkyy kuin aukeaa.

Se on vain peitelätkä, jos on navi autossa niin siihen kohtaan on saanut sellaisen pienen rattiohjaimen.

Comment

Eipäs, vaan ne on prefaceliftissä mukitelineet. Ja kyllä pitäs aueta kun painasee.

Comment

Ja mä olen vaan vetää yrittänyt ja kaivannut mukitelineitä. Lähdettävä kohta painelemaan.

Comment

Oops, seison korjattuna. Edellinen taisi päteä B6-sessa. Noi kupin pidikkeet voivat olla joko rikki, tai sitten täynnä cokista. Mutta tosiaan painamalla pitäisi nousta pystyyn, ja niiden sisältä pitäisi vielä nousta jousen voimalla sellainen aukon pienennys-tappi pienemmille mukeille.

Vähän rimpuloilta noi tuntui mun 98.5-sessa aikanaan.

Comment

Mahtaiskohan noita saada uusia jos ne on rikki?
            Olis nimittäin paljon kätevämpi pitää kahveja muualla kuin sylissä.

Comment

Saahan niitä "Drinks Holder" osanumerolla 8D0 862 533 D, vähän päälle 60€ speed-autoteilesta kappale. Kannattaisi varmaan kysellä täältä kun noita B5:ia puretaan osiksi muutenkin.

Comment

Aukeshan niistä toinen. Vaati vaan vähän väkivaltaa eli rikkihän ne on.
                Pitänee .metsästää jostain ehjät.

Comment

Working...
                X