Moi,
Kaipaisin apuanne seuraavan ongelmaan. Omistan otsikon mukaisen vm. 2011 auton ja vikana on se että kovin usein (ei ihan aina) kun olen Eberillä esilämmittänyt auton, niin käynnistettäessä mittaristoon ilmestyy öljykannun kuva punaisella ja pyytää vaihtamaan öljyt välittömästi. Sama kehoite on nähtävillä kun käy katsomassa keskikonsolin kautta elektronisesta öljytikusta. Auto on käynyt merkkiliikkeessä muutamaan otteeseen ja öljyt ovat olleet ok. Myöskään auto ei ole siellä (tietenkään) herjannut viasta ollenkaan. Eli tuo merkkivalo palaa turhaan.
Eberin mahdollinen osuus tuohon asiaan tuli mieleeni vasta äsken kun asiaa pohdittiin. Eber on asennettu jälkikäteen. Onko arvon forumilaisilla antaa vinkkejä mistä kannattaisi vikaa alkaa etsimään? Voiko Eberin asennuksessa olla jotain mikä olisi mennyt vikaan ja sekoittaisi ajotietokonetta ja aiheuttaisi tuon vian? Eberin on asentanut valtuutettu myyjätaho.
Toinen juttu onkin akun kestävyys kun käyttää Eberiä. Ainut lämmitin autossani on Eber. Nykyisin kun esilämmitän auton, niin käynnistettäessä kone sahaa muutaman sekunnin ajan ja käynnistyy. Oletan että akku alkaa olla pian finaalissa. Auto on vasta 2v vanha ja mittärissa vajaat 80tkm. Mitä suosittelette tuohon ongelmaan? Olisiko paras ratkaisu akunlämmitin Arctic battery heater vai akkulaturi? Taloyhtiön tolpassaon 2h kello ja työpaikallakin on rajalliset mahdollisuudet päästä tolpan viereen. Kertokaahan mikä tapa on paras Eberin "apupojaksi"?
Kiitoksia etukäteen!
Kaipaisin apuanne seuraavan ongelmaan. Omistan otsikon mukaisen vm. 2011 auton ja vikana on se että kovin usein (ei ihan aina) kun olen Eberillä esilämmittänyt auton, niin käynnistettäessä mittaristoon ilmestyy öljykannun kuva punaisella ja pyytää vaihtamaan öljyt välittömästi. Sama kehoite on nähtävillä kun käy katsomassa keskikonsolin kautta elektronisesta öljytikusta. Auto on käynyt merkkiliikkeessä muutamaan otteeseen ja öljyt ovat olleet ok. Myöskään auto ei ole siellä (tietenkään) herjannut viasta ollenkaan. Eli tuo merkkivalo palaa turhaan.
Eberin mahdollinen osuus tuohon asiaan tuli mieleeni vasta äsken kun asiaa pohdittiin. Eber on asennettu jälkikäteen. Onko arvon forumilaisilla antaa vinkkejä mistä kannattaisi vikaa alkaa etsimään? Voiko Eberin asennuksessa olla jotain mikä olisi mennyt vikaan ja sekoittaisi ajotietokonetta ja aiheuttaisi tuon vian? Eberin on asentanut valtuutettu myyjätaho.
Toinen juttu onkin akun kestävyys kun käyttää Eberiä. Ainut lämmitin autossani on Eber. Nykyisin kun esilämmitän auton, niin käynnistettäessä kone sahaa muutaman sekunnin ajan ja käynnistyy. Oletan että akku alkaa olla pian finaalissa. Auto on vasta 2v vanha ja mittärissa vajaat 80tkm. Mitä suosittelette tuohon ongelmaan? Olisiko paras ratkaisu akunlämmitin Arctic battery heater vai akkulaturi? Taloyhtiön tolpassaon 2h kello ja työpaikallakin on rajalliset mahdollisuudet päästä tolpan viereen. Kertokaahan mikä tapa on paras Eberin "apupojaksi"?
Kiitoksia etukäteen!
Comment