Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takaikkunan pesurin uudelleensijoittaminen Allroad 2001

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Takaikkunan pesurin uudelleensijoittaminen Allroad 2001

Tuossa asioita tutkittuani, olen mietiskellyt, että mitähän aineita se Horst on vetänyt kun keksi laittaa pesurin menemään tuon akselin läpi? Entisenä Volvo-miehenä olin pirun tyytyväinen siihen takapesurin ominaisuuteen, että vesi tuli lasille lasin ylälaidassa olevasta suuttimesta. Aina oli vettä koko vehkeen leveydeltä ja muutenkin pelasi hienosti.

Suunnittelin, että jospa vetäisin tuon letkun uudelleen, tällä kertaa ns. Volvo-paikalle. Ensin kuitenkin pitänee ottaa hetkeksi tuo lisäjarruvalopaneeli pois, jotta johdon saa kulkemaan oikein. Miten se otetaan? Olisiko ideoita, millainen suutin voisi olla hyvä tuohon hommaan? Joku reikä pitänee tehdä viereen peltiin ja asialliset ruosteenestosuojaukset. Olen ajatellut tuota vehjettä tuonne vasemmalle sivulle, ihan lisäjarruvalopaneelin viereen, koska pyyhkijä aloittaa pyyhkimisen sieltä.

Lisäjarruvalon päissä on pienet neliöt jotka tekevät ruuvien peitelevyjen virkaa, kampeat palat irti ja ruuvit auki, se on siinä. Tietenkin alkuperäinen lämmitettävä suutin.

Comment

Working...
    X