Itehhän oon tässä tapellu marraskuusta asti samanlaisen vian kanssa!!! Vittu alkaa hermo mennä.
Ite vaihdoin kaikki pyörintätunnistimet, b-pumpun releen, bensapumpun (sekin hajos yllättäen muitten ohessa), puolakonversionkin ehdin siinä pähkäillessä tehdä, ruiskuboxin vaihdoin myös.
Eli auto lähtee normaalisti ns. kylmiltään käyntiin, vaan ku menee sammuttamaan, niin puolen tunnin kuluttua taas lähtee. Nyt kahtena päivänä taas "vanha" vika ilmesty kuin taikaiskusta kun kelitkin lauhtu. Eli saa sahata ja ei mitään eloa, kiekkamittari hieman hypähtää, mutta kun antaa boosterilla virtaa tai toisesta autosta virtaa, niin tärähtää HETI! :D itkunaurut vielä tässä perään! Ja eka Audi itellä, 1,5v omistanu ja kerenny viime kesänä tehä täydellisen alakertaremontinkin yllättäen kiertokangenlaakerin petettyä. Laitoin sitten H-profiilit samalla. Nii ja syksyllä petti hihnapyörä kampuralta ja meni 4 venttiiliä, ne sitten hioskelin sen jälkee sitte tämä episodi!
Ite vaihdoin kaikki pyörintätunnistimet, b-pumpun releen, bensapumpun (sekin hajos yllättäen muitten ohessa), puolakonversionkin ehdin siinä pähkäillessä tehdä, ruiskuboxin vaihdoin myös.
Eli auto lähtee normaalisti ns. kylmiltään käyntiin, vaan ku menee sammuttamaan, niin puolen tunnin kuluttua taas lähtee. Nyt kahtena päivänä taas "vanha" vika ilmesty kuin taikaiskusta kun kelitkin lauhtu. Eli saa sahata ja ei mitään eloa, kiekkamittari hieman hypähtää, mutta kun antaa boosterilla virtaa tai toisesta autosta virtaa, niin tärähtää HETI! :D itkunaurut vielä tässä perään! Ja eka Audi itellä, 1,5v omistanu ja kerenny viime kesänä tehä täydellisen alakertaremontinkin yllättäen kiertokangenlaakerin petettyä. Laitoin sitten H-profiilit samalla. Nii ja syksyllä petti hihnapyörä kampuralta ja meni 4 venttiiliä, ne sitten hioskelin sen jälkee sitte tämä episodi!
Comment