Syksyllä auto seisoi pari kk ulkona. Sen jälkeen oireet alkoivat.
Jos auto on hallissa ja täysin lämmin eli myös ecu lämmin, lähtee auto käyntiin kuin palmun alta. Jos auto seisoo ulkona niin käynnistyminen kylmillä keleillä ihan arpapeliä. Joko lähtee käyntiin tai sitten bensapumpun rele vaan naputtaa startatessa. Ecua on nyt pari kertaa ihmetelty mikroskoopin alla ja juotokset katseltu läpi mutta mitään silmiin pistävää vikaa ei löydy.
Nyt kun on enemmin pakkasta ja auton saa käymään mutta ecu ei lämpeä siellä omalla paikallaan niin tyhjäkäynti on tosi huonoa, seos 18-20 pintaan.
Syksyllä päästöjen ottamisessa meinasi usko loppua koska tuntuu että korjaa koko aika johonkin suuntaan käyntiä.
Olisiko kellään mitään ideaa onko nyt joku komponentti ottanut itseensä? Boksin nro 8D0 907 557 T.
Jos auto on hallissa ja täysin lämmin eli myös ecu lämmin, lähtee auto käyntiin kuin palmun alta. Jos auto seisoo ulkona niin käynnistyminen kylmillä keleillä ihan arpapeliä. Joko lähtee käyntiin tai sitten bensapumpun rele vaan naputtaa startatessa. Ecua on nyt pari kertaa ihmetelty mikroskoopin alla ja juotokset katseltu läpi mutta mitään silmiin pistävää vikaa ei löydy.
Nyt kun on enemmin pakkasta ja auton saa käymään mutta ecu ei lämpeä siellä omalla paikallaan niin tyhjäkäynti on tosi huonoa, seos 18-20 pintaan.
Syksyllä päästöjen ottamisessa meinasi usko loppua koska tuntuu että korjaa koko aika johonkin suuntaan käyntiä.
Olisiko kellään mitään ideaa onko nyt joku komponentti ottanut itseensä? Boksin nro 8D0 907 557 T.
Comment