Audi A6 avant vm.-99. Ostin auton muutama kuukausi sitten ja huomasin vasta äskettäin,että kuskin oven "karmin" alaosassa on jokin valo. Tarkemmin katsottuani huomasin ,että siinä neliön muotoinen painike jossa on samanlainen merkki kuin esim.tietokoneessa wlan-yhteyden ollessa päällä. Siis ne signaalin kuvat. Ilmeisesti oon painanut sen valon vahingossa päälle jossain vaiheesssa kun en ennen sitä nappia oo huomannut. Onko se jokin lisävaruste esim puhelimelle vai mikä,autossa ei tietokonetta ole?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Wlan painike vai mikä?
Collapse
X
-
Eipä muuten ole mitenkään erityisen tavatonta että se nappulan valo palaa miten sattuu. Itse olen onnistunut näkemään kyseisen valon kaksi kertaa vuoden omistajuussuhteen aikana. Se ei myöskään toimi, eikä jätä vikakoodia. Olisi varsin kätevä toimiessaan, mutta eipä se taida olla kovinkaan järkevää viedä pajalle tutkittavaksi tuollaisen takia. Vika kun voi löytyä tai olla löytymättä, ja maksaa satasia nk. turhaan :)
edit: ja se on nimenomaan b-pilarissa kuskin puolella, alhaalla.
Comment
-
Sen tutkanhan pitäisi toimia vaikka nappi olisikin rikki. Muistelen näin.
Jos tutkan haluaa pois päältä niin nappia painetaan ennen oven sulkemista ja kakesta tai lukosta ovet lukkoon.
Eli sitä pitäisi painaa jos jättää vaikka lemmikin autoon odotteleen.
Itselläni joutuu painamaan kun laittaa auton roikkaan. Eli sisätilanlämmitin käynnistyessään tekee hälytyksen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiSen tutkanhan pitäisi toimia vaikka nappi olisikin rikki. Muistelen näin.
Jos tutkan haluaa pois päältä niin nappia painetaan ennen oven sulkemista ja kakesta tai lukosta ovet lukkoon.
Eli sitä pitäisi painaa jos jättää vaikka lemmikin autoon odotteleen.
Itselläni joutuu painamaan kun laittaa auton roikkaan. Eli sisätilanlämmitin käynnistyessään tekee hälytyksen.
Tutka siis toimii kyllä, mutta nappi ei.
Comment
Comment