Elikkäs tässä alkoi tänään lämppäri temppuamaan. Puhallin käynnistyy vasta muutaman kilometrin ajon jälkeen. Ihan kuin olisi joku kosketus häikkä jossain. Kerran käynnistyttyään ei kuitenkaan sammuile vaan pysyy päällä. Kyseessä siis automaatti-ilmastoinnilla oleva malli. Mahtaako muilla olla kokemusta vastaavasta ongelmasta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 lämmityslaite käynnistyy piiiiitkällä viiveellä
Collapse
X
-
Oisko noissa vanhoissa ollu joku 3min kiinteä viive sen puhalluksen aloittamiseen. Tai pakotettu tuolla puhalluksella. Huomaa siitä että ei käynnistä konetta vaan pistää vain virrat päälle ja odottaa. Pitäs alkaa puhaltaa viiveellä. Syyhän on vain tuo että kone lämpiää nopeammin kun ei lämpöä sisään puhalleta heti. Huurun poistoon tuo pakotettu kylmän puhallus kyllä pelaa hyvin.
Comment
-
Pari päivää tuo toimi aivan normaalisti, mutta nyt teki pienet temput taas. ajon n. 20km ja pistin auton parkkiin n.10minuutiksi. sen jälkeen lähdin taas liikenteeseen ja koko puhallin ei sanonut mitään seuraavaan kymmenen kilsan aikana. Ei lähtenyt tuulilasin puhallus eikä mikään muukaan päälle. Yhtäkkiä taas sitten lähti toimimaan. Ärsyttävä pikkuvika.
Comment
-
Itselläni teki vastaava auto ihan täysin samaa mutta tokeni heti kun vaihtoi puhaltimen moottorin. vanha ei jaksanut lähteä kylmällä ilmalla pyörimään ennenkuin tarpeeksi jostain montusta tärähti. kesällä toimi ihan ok. nyt on mukava kun toimii ja puhallus tehokin on aivan erilainen kun vanhassa. uusi moottori ei paljon maksa joten ei kannata miettiä.
Comment
-
Tähän voisi samaan topicciin nyt lisätä. Lähempänä nollakelejä tulee kabiiniin kuumaa ja ihan sama miten naputtelee lämpöjä.. ei vaikutusta, vaan lämpöä pukkaa.. nyt taas kovilla pakkasilla tehnyt sitä, että kabiini ei lämpene kunnolla. Sellasta haaleaa vaan puhaltelee. Jumiikohan lämmönsäätömoottorin läpät tms. Vanhassa bemussa teki samaa kun vesiventtiili jumitti. Löytyykös tästä sellaista? Automaatti ilmastoinnillinen malli siis ja -96.
Comment
Comment