Ihan mielenkiiinnosta kysyn. Miksi ihmeessä tutkan pitäisi kytkeytyä päälle 1vaihteella? Ai sitä ruuhkassa ajamisen nautintoa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 / A5 8T koodausvinkkejä
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja miiahone Näytä viestiAkun varausmittari MMI:n näytölle (kopsasin ekasta viestistä)
Näyttää akun varaustilan MMI:n näytöllä
Osoite 56: Radio
- Adaptation > Kanava 39, lisää kanavassa olevaan arvoon 16
Jalkatilavaloista paha sanoa mitään, tarkista nyt vielä kertaalleen että kaikki täpät on täpätty oikein
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja makelja Näytä viestiSväne:
17 Instruments, Byte 1, bit 2
56 Radio, Byte 9, bit 6
Tuolla sain aikoinaan omassani näkyviin, kun vaihdoin siihen viiksipaketin.
Comment
-
Kysytään täällä kun ei haulla löytynyt parempaa.
Miten b8:ssa tehdään ajovalojen sopeutus?
Ongelma on, kun ajovalot näyttää aivan eteen, ajossa välillä käy ylhäällä ja palaa takaisin alas.
Mitään vikakoodeja ei anna, koodien luvussakin kun testaa valot niin mun mielestä valot ei käy niin ylhäällä kun pitäisi.
Akselien päällä on ilmeisesti tasoanturit, onko niitä mennyt jollain rikki ja mistä kohtaa ne löytyy?
Comment
-
Juu niinhän se tekee, mutta ei käy mielestäni niin ylhäällä kun pitäisi ja menee aivan alas, eli näyttää n.2-3 metrin päähän normaali kuormalla.
Voiko niistä ruuveista säätää liikaa? Jostain luin että voi mennä moottorilla sen jälkeen liian ylös tai alas hajottaen umpiosta jotain tai moottorin?
Ihmettelen vaan kun ennen toiminut oikein ja nyt jää liian alas ja välillä käy ylhäällä(varmaan kiva vastaantulijoille) eikä mihinkään ole koskettu, niin mielestäni joku anturi kertoo mitäsattuu.
Comment
-
Mekaaninen korkeudensäätö jää muistiin. Oikea tapa tehdä tuo on ajaa auto tasaiselle alustalle kuten muutenkin valoja suunnatessa, VCDS:llä varmistaa, että valot ovat ns. 0-kohdassa ja sen jälkeen suuntaus normaalisti mekaanisesti umpiosta. Toimii tosin 90% varmuudella myös ilman tuota 0-kohdan tarkastusta kunhan auton on vaaterissa.
Comment
-
No mistäs toi ajon aikanen ylös nousu voisi johtua?
Ajettaessa tasaisella valot näyttää aivan eteen ja yhtäkkiä ne nousee taivaisiin ja takaisin ihan alas ja tekee tätä siis kokoajan.
Eikös toi haiskahda tasoanturi vialta, kun ei mitään koodeja tule.
Näkeekö joku osanumeroa noille antureille ja missäpäin akselia ne sijaitsee?
Comment
-
Anturi sijaitsee taka-akselilla vasemmalla, ja kyllä tuo anturivialta haiskahtaa. VCDS:llä näkee anturin arvot reaaliajassa. Kaveri vaikka takakonttiin pomppimaan niin näkee millaisia arvoja anturi antaa. Jos ovat aivan puutaheinää niin anturi vaihtoon.
Comment
-
Tänään oli auto saatu nosturille, niin se varsi/koiranluu missä anturi on kiinni oli poikki taka-akselilla. Näkeekö joku tälle varaosanumeroa?Attached Files
Comment
-
Mitä ihmettä Hannun autolle on tehty kun koodaukset menee jatkuvasti uusiksi? Jos ongelmia on koko ajan, kannattaa tarkistaa akun ja virranhallinnan kunto ja käydä palauttamassa tehdasasetukset marmorilla. Sen jälkeen pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä.
APS+ -koodaus tehdään hidden menuun / radioon, sekä parkkitutkan ohjainlaitteelle.
Comment
-
Eipä sille mitään ole tehty. Löytyisikö tuo "kadonnut" kuvasymbooli vcds:n avulla jostakin?
Eli tällaiset tällä hetkellä löytyy car-valikon takaa. Eikös tuossa pitäisi oll myös mm parking system?
https://1drv.ms/f/s!AghwaUnFljrDnjMs8UijONc-THit
Comment
-
Cabissani ei ole kaarrevaloja mutta onko tuon ominaisuuden käyttöön saanti mahdollista ihan "koodaamalla"?
Ettei mitään rautaa etc tarvita?
Onnistuukoo koodamalla myös vaihtaa ratin nappien toiminnot?
Edellisessä autossa esim. ratin oikeanpuoleinen "rullanappia" painaessa mankka meni mutelle/pauselle. Cabissa taas ei ole näin. Jos vain saisi vaihdettua toimimaan juuri mute/pause nappulana.
Kiitos.
Comment
Comment