Kyllä, tuo on toimiva koodaus siihen erittäin ärsyttävään vaivaan, toimii ainakin 8K/8T/4G -koreissa. On tosin suhtauduttava sen verran varauksella, että ei toimi ihan kautta linjan kaikissa, vaan riippuu ilmeisesti auton varusteista onko koodattavissa. Kokeilemalla selviää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 / A5 8T koodausvinkkejä
Collapse
X
-
Moro
onko aktiiviselle vakionopeudensäätimelle mitään koodausta tehtävissä etäisyyksien suhteen ?
joo saahan sitä säätää kuinka lähellä ajaa edellämenevää mutta maksimiasetuksellakin ajaa turhan lähellä ja saa kokoajan pestä lasia.
Tuolla 80kmh teillä ikävä ongelma. Pitäis saada lisää etäisyyttä koodattua siihen
Kulkine siis toi s5 b8.5 -16
Comment
-
-10 vm. B8 A4 uuden akun koodaus. Can 19- long adaption. Sieltä antoi kyllä sarjanumeron vaihtaa akulle ihan ok. Sen jälkeen kun katsoo measuring block 17 ensimmäistä kenttää battery type, niin lukee not ok.
Mikä siinä on pielessä ?
Vanha akku alkuperäinen 92 ah agm ja uusi on exide 95 ah agm.
Comment
-
Miltä näyttää SRI reset arvot. Tuolla näytti olevan vastaavaa ongelmaa.
Tuolla ilmeisesti lähti pois ilmoitus.
Select]
[17-Instruments]
[Adaptation]
Put 002 in the channel number.
[Read]
Put 0 in the New Value field.
[Test]
[Save]
Comment
-
Vakionopeussäädin (ilman ACC:tä) tekee silleen, että alamäessä lyö jarruja päälle. Tavallaan ymmärrettävää, kun nopeudenhan on tarkoitus pysyä vakiona, mutta kuitenkin niin ärsyttävä ominaisuus - varsinkin kun tekee tuon aika terävästi. Saakohan tuon koodattua jotenkin pois käytöstä? B8.5 2.0t quattro kyseessä.
Käyttää jarruja myös siinä tilanteessa, kun pitkällä viiksen painalluksella pudottaa nopeutta 20...40 kmh kerralla.
Comment
-
Onkohan sattumaa vai miten kun auto kävi k-autossa niin penkkien muistitiiminto lakkas toimimasta. Kuskin ovessa palaa kyllä valot kaikissa napeissa. Tallennus ei toimi eikä siten avaimien mukaan muistit.
Ja toisessa ketjussa oli puhetta jo tankinluukun avautumattomuudesta jos avain virtalukossa/käynnissä.
Comment
Comment