Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lämppärin kennon vaihto type 89

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lämppärin kennon vaihto type 89

    Ohhoh..tommonen homma olis edessä..täytyy vissiin irottaa koko kojetaulu että pääsee lämppärin kennoon käsiksi?
    Olen jo purkanu pelukopallisen sälää ja suojusmuoveja jotta kennoon pääsisi käsiksi -vaan eipä tunnu kennoa näkyvän..hanskalaatikonkin irrotin-mutta EI!
    Voi f...cn prqle...................

  • #2
    juu kojetaulu irti, mutta jos noitten kanssa on pelannut, niin ei se ole kauhea homma. Johdot jävät suurelta osin paikalleen koriin. Puhallinkotelon joutuu irrottamaan myöskin. Koeta haeskellä tietoa, asiasta on ollut puhetta aiemminkin.

    Comment


    • #3
      HUH!.. nyt on kojetaulu,mittarusto yms. irti-vaan eipä irronnu kenno hässäkkä vieläkään -se on jotenkin ovelasti tulipellissä vielä kinni?
      Siis aivan kaamee savotta..jos joku auto joutais suohonpoljettavaksi nii se on tämä murheenkryyni........Kyllä olen moneen autoon kennoja vaihtanut , mutta kyllä tämä Audin kennon vaihto on ihan suvereenisti vittumaisin systeemi johon olen törmänny.

      Comment


        #4
        Se on kahdella m6 mutterilla konehuoneen puolelta kiinni se varsinainen kotelon puoli. En muista onko imutorven puoli miten koska omasta piti halkaista kotelo paikallaan (ilmastoinnin takia).

        Eikä se oikeasti nyt mikään maailmanlopun homma ole ellei asentajaranet ole kovin paljon omia sähköjä vetäneet sieltä täältä.

        Comment


          #5
          Se on loppujen lopuksi ihan selkeä tuo kennon vaihto, absoluuttisen työn määrä voi kyllä olla suuri.

          Comment


          • #6
            Juuri näin...työnvaikeusaste ei niin kauheen suuri ole..mutta se järjetön määrä näpräystä ja turaamista ja tutkimista -vituttaa...

            Kun olisi ny tässä tärkeempääkin tekemistä kuin painia joka päivä ton pyörilläliikkuvankatastrofin korjaus tehtävissä...

            Comment


            • #7
              Nyt on uusi kenno paikassaan..olipa semmone homma että kyllä taitaa olla kaljaillan paikka???
              Vielä kun jaksais laittaa noi kaikki hantaakit ja suojamuovit paikoilleen nii homma on bueno!

              Comment


                #8
                nimim. Kokemusta On - ulkona talvipakkasessa nimittäin joutunut vaihtamaan 200:ssa kerran lämppärin puhaltimen ja toisen kerran tuon s****nan kennon.

                Ainakin puhaltimen vaihto näyttää sujuvan typ89/B4-ympäristössä pikkuisen fiksummalla tavalla...

                Comment

                Working...
                X