Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ihmetyttää hämmästyttää kummastuttaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ihmetyttää hämmästyttää kummastuttaa

ei minun järkeen kyllä mahdu että kun vaihdoin lämpöpuhaltimen moottorin ja (tai) siis koko kotelon jossa on lämppärin kenno sun muuta nii autostani katosi yksi vika pois jota en olisi uskonu tuohon asiaan liittyvän

ennen autoni lähti käyntiin aivan normaalisti mutta se sammui heti noin 2-3 sek käynnin jälkeen ja sai tartata sen jälkeen monesti noin 10 kertaa ennen kuin jäi käyntiin

tuohon asiaan haettiin vikaa ja ei ollut mitään vikaa testerissäkään ja vaihdoin kaiken maailman antureita ja mitä lie niin ei autanu

tilasin siihen uuden ajonestolaitteen lukupuolan jota tosin en oo edes vaihtanu nii toimii

eli onko jollain selitystä siihen että miten tuon kyseisen kotelon vaihto poisti kyseisen käynnistys vian olen kysellet tuohon käynnistys probleemaan täällä ennenkin mutta ei tarvi enää joskus mullakin sattuu olemaan hyvä tuuri

Uskoisin asian ennenminkin liittyvän siihen että on jonkin verran roplattu mm. kojetaulua yms. ja tuohon käynnistyksenestoon liittyvä huono kontakti on "vahingossa" parantunut.

Comment

jup, omassani kun ropasin noita ilmastoinnin läppämoottoreita, niin automaatin vaihdeilmaisin mittaristossa (joka on nollut pimeänä koko sen ajan kun auto on ollut mulla) alkoi toimia osittain. Eli toinen polttimo ryhtyi toimimaan. Taisin pääni lyödä rattiputkeen riittävän monta kertaa....:-)

Comment

mulla taas just viime viikolla passattiin sisäkennoa vaihtaessa hajosi töötti.

Meinaan muutaman tunnin sai etsiä vikaa, kun sitä tietenkin etti sieltä ratin luota kun se oli irti kojelaudan irrotuksen takia, mutta itse päristin oli rikki.

Comment

Itselläni sekosi ISV kun vaihdoin hammastangon. Ei mitään käsitystä mitä hajosi, mutta siitä lähtien nostanut kierroksia itsekseen. Mihinkään ISV:hen liittyvään en mielestäni koskenut ja jos koskin, laitoin varmasti takaisin. Ja sitä vikaahan ei ole löytynyt...

Comment

no huh huh eli se vaan on AUDI

Comment

Working...
            X