Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

navin gps:ssä rikki?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• navin gps:ssä rikki?

Ei oikeen vastausta haulla löytynyt, jotakin vastaavaa kylläkin, mutta aina väärän vuosimallisia/korillisia tai mallisia autoja.

Tänään sain vihdoin hommattua cd:n naviin, no kappas kummaa kun se ei löydä mitään. Asetuksista se on joku 34 sateelliittia, joista se löytää 0. 04-vuoden (käytt.ott 03) A6, C5-koppanen ja 4B oleva 2.5TDI nelikko kyseessä. Tokikin jos jotakin muuta vielä pitää tehdä, niiin käyttäjässä saattaa olla vika, mutta mun järjen mukaan kun asentaa osoitteen minne haluu niin sen pitäisi näyttää karttaa, eikä mustaa ruutua...?

Mitä vikaa tuossa gps:ssässä voisi olla, miten sen saa selville, ja mitä sille voi tehdä?

Ja jos se tosiaan on rikki eikä mistään muusta ihmeellisestä kyse niin paljonko sen uusiminen maksaa, tai voiko jonkun muun gps-paikantimen liittää siihen?

4B:ssä tyypillisin ongelma on antennin antautuminen. Kännykällä selaten en saa järkevästi haettua ketjua esiin (kyllä täältä keskustelua löytyy), mutta perusratkaisu on hankkia yleismallinen antenni ja sijoittaa se kojelaudan sisään.
    Itse löysin takaluukun kattovalon kautta antenninjalan juuresta katkenneen johdon, mutta johdosta ei löytynyt löysiä lyhentämiseen. En viitsinyt purkaa verhoiluja vaan tilasin Ebaysta yleisantennin sopivalla liittimellä ja 8/8 satelliittia oli pian käytössä.

Comment

Joo joku löyty haulla, mutta ne oli vääriin autoihin suunnattuja tyyppivikoja...

mikä siis on yleismallin antenni ja mistä sellasia saa? (nää jutut ei ole sitten yhtään mun alaa, eli ei mitään hajua oikeastaan että mistä kyse) mihin sellanen yleismallinen antenni liitetään että navi sen löytä? Mitä kaikkee pitää purkaa? pitääkö se antenni olla sit niinkun auton ulkopuolella (jossakin tyhjässä tilassa pellin alla? vai jossakin ns sisätiloissa?)

Ja tosiaan ne tärkeimmät tässä vaiheessa on että millanen antenni, millanen liitin, mitä muita palikoita tarviin ja minne se kytketään? :)

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=102508

Comment

Working...
        X