Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Anturi vaihtoon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Anturi vaihtoon

    Öljynpainevalo syttyy kierrosten ollessa 2150-2200rpm, vaikka olen irrottanut molempien öljynpaineantureiden johdot.

    Mittariston otin jo kerran auki ja suurennuslasilla ja yleismittarilla kävin tinauksia läpi mitään erikoista löytämättä.

    Ennen kun otan kolvaus urakan niin tämmösen jutun vois vielä kattoo.

    Täällä on keskusteltu öljynpainevalvontajärjestelmän releestä. Mistä löydän tuon öljynpainejärjestelmän releen? Onko se
    sulakeboxissa vai ohjaustangon vieressä paneelin takana ajajan jalkatilassa?Minkä näkönen ja mikä numero lukee päällä? Ja kyseessä on 80 avant quattro 2.6 vm-93, ja EI ole Autochek.

    #2
    Tyypillisesti toinen anturi on maadoittava ja toinen avaava. Tästä maalaisjärjellä voinee päätellä miksi syttyy.

    Comment


      #3
      Niin?Elikkä valo syttyy vain kierrosalueella 2150-2200 ja sammuu heti mentäessä ko.alueen ylä-tai alapuolelle.Ja momenttia tuo se,että kiukutelee vain nesteenlämpötilan ollessa yli 90c.
      Ja oireet on samat vaikka otan molemmat anturit pois pelistä....

      Comment


        #4
        Anturi vaihtoon

        Nyt selvisi!Kesti vähänaikaa hahmotella antureiden toimintaa kun asiaa ei ole aikaisemmin tarvinnut miettä.
        Elikkä varoitusvalo syttyy jo kierrosalueella 2150-2200,ja ylempi öljynpaineanturi kytkee maihin vasta kierrosten ollessa yli 2210rpm. "Yläpaine anturi" vaihtoon....

        Comment

        Working...
        X