Eli siis ongelma on seuraava. Kun laittaa sisätilan puhaltimen päälle, alkaa kuuluun repsikan puolelta jostain vikinää. Mistä johtuu ja miten sen saa loppuun? Niin ja autona 80 b3.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tuuletin vikisee
Collapse
X
-
Mun vanhassa B3:ssa ei ollut raitisilmasuodatinta, ainoastaan jotain suojaverkkoa siinä.
Aina putosi puhaltimen päälle neulasia,kuivia lehtejä, jne.
Marmorilla asennettiin kotimainen FAS suodatin (motonet vielä myy niitä patrunoita), sitten loppui se ongelma, toki tämä oli 90-luvulla, joten autossasi voi olla puhallin vetelemassa viimeisiä.
Se on tämän näköinen ja pystyasennossa, joten kaikki roskat jäävät pohjaan ja pitävät meteliä.
Comment
-
Kuule tämmönenkin löytyi, jos uutta puhallinta et vaihda (epäilen jotta laakerit huutaa) taitaapi olla aika vanhasta threadista, mutta lainataan nyt kumminkin
Puhallin on ollut vanhassa 80:ssä hiljaa monta vuotta kun nuo puhaltimen laakerit voiteli hyvin. Myös tuohon bensa-aanelkkuun olen saman toimenpiteen tehnyt, eikä se enää sen jälkeen ole ääntä pitänyt. Olen kyllä rasvannut kuivan laakerin aina kun se on alkanut antamaan ensimmäisiä varoituksia, eli vain heilahduksissa.
Tähän asti oon ongelman ratkassu vääntämällä musiikkia kovemmalle :D
Comment
-
Kyllä se vikisee aina, oli auto lämmin tai kylmä.. Taidanki heti mennä vilkaseen sitä :)
Edit: Vikinä hiljeni kun putsasin isoimmat lehdet pois tuulettimesta. Vielä kuuluu pientä ääntä, mut eiköhän seki hiljene kun saa imuroitua loputkin silput.. Viikonloppuna olis tarkotus viä lämppärin kenno vaihtaa, jos sit tulis vähän enemmän lämpöö sisälle :)Viimeksi muokannut Janne__; 25.10.2012, 16:36.
Comment
Comment