Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6, ikkunan huurtumisongelma?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Selvitin tämän asian.
    Raitisilmasuodattimen alla olevat läpät kyllä menee kiinni, kun laittaa sisäilmakierron päälle, mutta eipä aukea, kun ottaa kierron pois päältä. Eli ne on ollu mulla koko ajan kiinni asennossa. Pikkusen avustin käsin, niin läpät sai aukeamaan. Mitähän tuolle osaisi tehdä.
    Sen vielä sanon,että nuo on tosiaan eri läpät kun siellä apukuskin puolen jalkatilan yläpuolella oleva.

huurtumis ongelma poistui samantien.

Comment

Tarvinneeko tehdä mitään -itse en ainakaan ikinä ole sisäilmankiertoa tarvinnut. Vai käyttääkö automatiikka noita läppiä jossain tilanteessa kiinni jolloin sitten tietysti ongelmaa on vaikkei muuten sisäkiertoa tarvitsiskaan.

Comment

Ainaki volvo tekee sen että kesällä kun auto on hyvinki kuuma sisältä ni automatiikka laittaa sisäilmakierron päälle. Viilennettyä vaihtaa itestään ulkoilmanottoon. Tosin, eipä sitä kesällä niin helposti huomaa jos sisäilmankierto on päällä, paitsi kosteella ilmalla. Ainakaa oma auto ei symboleiden perusteella oo koskaa kiertoa laittanu itestään päälle.

Comment

Vai käyttääkö automatiikka noita läppiä jossain tilanteessa kiinni jolloin sitten tietysti ongelmaa on vaikkei muuten sisäkiertoa tarvitsiskaan.
          Jos on ilmanlaadun tunnistin niin laittaa tarvittaessa sisäkierron automaattisesti. Ei näe merkkivaloista mutta kuulee kun puhalluksen ääni vähän muuttuu.

Comment

Tervehdys taas

Nyt se tuo ilmastointi antaa vikakoodia

pysyvä vikakoodi
            006404 009
            Potentiometri pitopaineenläpän säätömoottori
            G113 sopeutusraja ylittynyt staattinen

hetkellinen vika
            00604 030
            potentiometri pitopaineenläpän säätömoottori
            G113 katkos, oikosulku plussaan, satunnainen

oireena oon nyt huomannu että ei oikeen viilene auto, LO asennossa kyllä pukkaa sitten kylmää.
            Jossain ulkomaalaisella foorumilla oli ollut samaa vikaa, yritettiin korjata vaihtamalla joku säätömoottori, ei auttanut, sitten vaihdettiin säätöyksikkö eli missä on nuot ilmastoinnin säätönamiskat, sillä oli korjaantunut.Tietääkö kukaan?

Comment

Pientä testailua suoritin tuolle moottorille-9v patterin avulla pyöritin moottoria, toimii hyvin molempiin suuntiin. Potikka mitattu, antaa arvot 1,8-4,5v, kuulostaa mun korvaan toimivalta.
              Eli ohjaukseen kohdistuu mun epäilyt.

Comment

Vaihoin moottorin ja sopeutin ja taas pelaa niinku pitääkin!.

Comment

Itsellä tässä syksyllä rupes ajon jälkeen takalasit huurtuu ensin ja lopulta etulasitki, ja se rupes käymään hermoille etenki pakkasöiden jälkeen aamuisin. Oli kontissa melko paljon tavaraa (etenki sivulokerot oli täynnä). Tyhjensin kontin ni hävis huurreongelmat.

Comment

Working...
                  X