Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Keskuslukon kauko-ohjauksen vilkkukytkentä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Keskuslukon kauko-ohjauksen vilkkukytkentä

Johdanto: Mulla on jälkiasennettu Votex-merkkinen keskuslukon kauko-ohjaus ja siitä boxista lähtee kaksi johtoa vilkkukytkentää varten. Oletan, että toinen vasemmalle ja toinen oikealle puolelle. Boxi on takapenkin alla siellä keskuslukon pumpun luona.

Kysymykset: Onko takapenkin alla jossain paikkaa, johon nuo piuhat voisi kytkeä? Sieltä kai takavilkuille johdot kulkevat. Voinko laittaa nuo ohjaimen johdot ryöstöliittimellä niihin vilkunjohtoihin kiinni? Tarvitaanko siihen diodi väliin? Missä ja minkäväriset ne vilkunjohdot mahtaa olla?

Kytkentäkaavio ensiksi esiin, sieltä löytyy oikeat piuhojen värit.

Comment

minä laitoin ne johdot kiinnii takavaloihin, siihen palikkaan mikä lähtee irti ja missä polttimot on kiinni. Siinä palikassa on "ulosotot" joka valosta, myös vilkuista. "ulosottoihin" käy normaali lattaliitin.

Comment

Vilkun johdot kulkevat auton vasemmalla puolella, eli näkyvät kun otat takapenkin pois. Mustavalkoinen on vasen vilkku ja mustavihreä oikea (näin ainakin omassa C4:ssa). Diodin käyttö ei ole koskaan hulluudeksi.

Comment

Eikös ne kulje oikealla puolella? Tulevat keskuslukon boxille.

Comment

Ei kai sinne keskuslukon boxille mitään vilkunjohtoja alunperin tule kun ei lukitseminen vilkuttele. Tuo mun lisäasennus on ihan Audiin tarkoitettu ja siinä oli vain liitin, joka tuli keskuslukon boxin ja originaalin väliin. Siitä lisäasennusliittimestä lähtee sitten erikseen vilkuille johdot, jotka mulla on vielä kytkemättä. Varmaan se kuskinpuolen sivussa kulkeva johtonippu pitää sisällään myös vilkunjohdot. Pitää tutkia jos sieltä osais löytää oikeat piuhat.

Comment

Joo, ne löytyy juuri siitä paksusta nipusta kuskin puolelta, jossa on monta ohutta piuhaa.

Comment

Working...
              X