Terve taas.
Kirjoittelin aijemmin audin raskaasta kylmäkäynnistä ja savutuksesta. Syynä oli pumpun mekaaninen puoli, eli pumppu meni vaihtoon ja nyt homma tuon osalta OK. Mutta, ESP valo syttyy edelleen ajossa koneen lämmettyä. Aluksi vilahtaa lopulta jääden palamaan kokoajan. Pumpun ajoitus on säädettu 2.8 ATDC.
Vikakoodit on samat mitä ennen remonttia olivat ja löytyvät niin abs:stä että vaihdelaatikosta.
00550- start of injection regulation
17-10 control difference- intermittent
18265- Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 --- intermittent
Voisiko se sittenkin olla MAF? Jokusen viestiä ylempänä näet maffin arvot, mitkä olivat ennen pumppu remonttia. Voisiko jollain muulla testerillä nähdä nuo vikakoodit tarkemmin kuin tuolla budjetti vac-comilla?
Kirjoittelin aijemmin audin raskaasta kylmäkäynnistä ja savutuksesta. Syynä oli pumpun mekaaninen puoli, eli pumppu meni vaihtoon ja nyt homma tuon osalta OK. Mutta, ESP valo syttyy edelleen ajossa koneen lämmettyä. Aluksi vilahtaa lopulta jääden palamaan kokoajan. Pumpun ajoitus on säädettu 2.8 ATDC.
Vikakoodit on samat mitä ennen remonttia olivat ja löytyvät niin abs:stä että vaihdelaatikosta.
00550- start of injection regulation
17-10 control difference- intermittent
18265- Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 --- intermittent
Voisiko se sittenkin olla MAF? Jokusen viestiä ylempänä näet maffin arvot, mitkä olivat ennen pumppu remonttia. Voisiko jollain muulla testerillä nähdä nuo vikakoodit tarkemmin kuin tuolla budjetti vac-comilla?
Comment