Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
07.3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
08.3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
18.1 Fresh air blower voltage, static,
Olen kysellyt samasta asiasta, mutta kukaan ei tunnu tietävän uudemmista mitään. itsellä -01 A6:nen ja olen myös huomannut, ettei nuo -97 tai -98 -mallien koodit pidä paikkaansa.
itse sain vain vikakoodin 11.7 vaikka on ilmastointi koko ajan päällä, en ainakaan keksinyt miten 1c alta saa/ löytää useampia koodeja jos niitä sitten on. lämpötilasta vaihtui vain 1-61c numerot ja sisäilman kierto nappulastakaan ei vaihtunut numerot. taidan käyttää ihan korjaamolla vika testerissä. kun voihan se johtua siitäkin kun ei auto näytä moottorinlämpötilaakaan, mutta miten sekään vaikuttaa ilmastoinnin toimintaan? uutta relettä jo kokeilin ilmastointiin.
Comment