Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ilmastoinnin vikakoodit a6 -97

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    ilmastoinnin vikakoodit a6 -97

    seuraavanlaiset koodit ilmoittaa auton ilmastoinin näyttö
    08.3
    07.3
    18.1 elikkäs mitä noi tarkoittaa

  • #2
    07.3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
    08.3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
    18.1 Fresh air blower voltage, static,

    Joku voi jatkaa teknisen sanaston suomella (-;

    Comment


      #3
      täältä vähän lisää koodeja http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml

      Comment


        #4
        Passaako nuo koodit 97 vuosimallin A6:seen?
        Mulla on tuo vm. 02 A6 avantti ja siihen ei löydy mistään selityksiä ilmastoinnin koodinäytölle.

        Samoilla ohjeilla pääsee kyllä valikkoon, mutta mikään kanavanumero ei pidä paikkansa.

        Comment


          #5
          sama ongelma

          Olen kysellyt samasta asiasta, mutta kukaan ei tunnu tietävän uudemmista mitään. itsellä -01 A6:nen ja olen myös huomannut, ettei nuo -97 tai -98 -mallien koodit pidä paikkaansa.

          Comment


            #6
            Minkäslainen 97:ssa on ilmastointi? Eikös noissa 01 jne ole jo uudempi ilmastointi, ainakin kovin erillainen ohjain.

            Eli ei välttämättä koodit täsmää.

            Comment


              #7
              pitäisi olla uudempi -97 eteenpäin -97 ei ainakaan mulla voi säätää erikseen vänkärin puolen lämpötilaa

              Comment


                #8
                Omituista, kun tutkii muita saman konsernin autoja. Kaikissa muissa on nuo koodit toimii oikein ainakin 03 vuosimalliin saakka...

                Comment


                • #9
                  Eipä näytä A8:issakaan toimivan.Vasen näyttö vilkuttelee 038 ja 006,ja oikea 00.4
                  Ilmeisesti kuskin näyttössä kanava ja repsikan puolella arvo?

                  Comment


                  • #10
                    itse sain vain vikakoodin 11.7 vaikka on ilmastointi koko ajan päällä, en ainakaan keksinyt miten 1c alta saa/ löytää useampia koodeja jos niitä sitten on. lämpötilasta vaihtui vain 1-61c numerot ja sisäilman kierto nappulastakaan ei vaihtunut numerot. taidan käyttää ihan korjaamolla vika testerissä. kun voihan se johtua siitäkin kun ei auto näytä moottorinlämpötilaakaan, mutta miten sekään vaikuttaa ilmastoinnin toimintaan? uutta relettä jo kokeilin ilmastointiin.

                    Comment

                    Working...
                    X