Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Abs ja öp hälytys yhtäaikaa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Abs ja öp hälytys yhtäaikaa?

Ensin tulee abs hälytys ja aina heti perään öljynpaine hälytys, myös samalla kiekkamittari lopettaa toiminnan. Mistähän johtuu moiset hälytykset? Ei tule aina, vaan silloin tällöin ja myös hälytykset poistuu yhtäkkiä, samalla kiekkamittari palaa toimintaan. Nyt tarttis apua asian selvittämiseen!

Vikakoodit varmaan luettu jo?

Comment

Ei ole vielä. Mutta pitää käydä luettaan heti kun kerkeää! Akunkenkiä pitää myös käyttää irti.

Comment

siitä infoa aiheeseen:
        http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=109030
        Öljynpainehälytys on kierrosriippuvainen, kun ABSin kautta tuleva nopeustieto katkeaa, niin tulee myös öljynpainehälytys.
        Tullut mulla monta täysin vastaavaa tapausta vastaan.

Comment

Suuret kiitokset avusta! Pitääpä viedä boksi paikalliselle gurulle.

Comment

Vie sit semmoselle, joka on juuri nimenomaan näitä tehnyt. Ei ole mikään peruselektroniikkakorjaus.

Comment

Pikkasen huono tuo lontoon kielen taito mulla. Voisko joku pikkasen suomentaa tuota boksin irrotusta, etten vain riko mitään. Tai eniten ihmetyttää tuo ensimmäinen kuva, missä on eturengas irrotettu. Muutenhan se on vain muutamalla ruuvilla kiinni.

Comment

Täällä meillä on onneksi yksi tämän asian taitaja. Korjailee juuri tällaisia bokseja ja erityistä tarkkuutta vaativaa elektroniikkaa. Paljon korjaillut bemarin bokseja.

Comment

Hyvä, bemareissa on meinaan samoja vikoja, vaikka onkin eri versio Boschin boksista.

Yksikkö on kiinni 6:lla torxilla. Ite otan sen aina yläkautta, mutta mulla onkin siihen tarkoitukseen juuri sopivat työkalut. Alimmat ruuvit joutuu ottamaan sisälokarin kautta jos on kalut liian isoja yläkautta otettavaksi.

Comment

Working...
                  X