Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

käyttöohjeita eberiin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• käyttöohjeita eberiin?

Mulla on Tuonti A-4, ja siinä on eberspächer kaukosäädölla. Kelloa ei ole, tai en ole ainakaan vielä löytänyt. Vehje ei sano mitään jos painelee käukosäätimen nappuloita. Jos jonkinlaista käyttöohjetta löytyisi jostain vaikka pdf:nä, niin voisi auttaa paljon!

Oletko koittanut Coogle:a.Olisko apua?

Comment

Aika paha etsiä(ainakaan mun taidoilla) mitään, kun en tiedä ko. lämmittimestä muuta kuin merkin.

Comment

Osaatko sanoa minkä tyypin kaukosäädin sinulla on? TP4Li ( kulmikas ) vai TP5 ( pyöreälinjaisempi )? vai joku muu?

Comment

Sanoisin säädintä ennemmin pyöreäksi, kuin kulmikkaaksi. Siinä on kaksi kumista nappulaa, ja sellainen pieni antennin nysä päässä. väri on tumman sininen.

Comment

Löytyykö tuolta www.turgermancarparts.de/ Zubehör napin alta sinun kaukosäädintä?

Comment

Nuo linkin vehkeet on aika uusia mun vehkeeseen verrattuna. Ei siinä ole kuin kaksi nappulaa ilman mitään sen hienompia krumeluureja.

Comment

Veikkaan tp4(toi sivu mulle ainakaan nyt aukea). Toisesta napista käynnistyy ja toisesta sammuu. Onko ledin paikka nappuloiden yläpuolella? Onko patterit ok. Käyttöohjetta en sen kummemmin löytänyt,mut esitettä.
                http://www.autola.wihuri.fi/pdf/hydronic2004.pdf
                edit: no,eihän se ton perusteella. Minkä vuotinen auto? Toi Tp4säädin on varmuudella ollut tarjolla vuodesta 1999.

Comment

http://www.espar.com/pdfs/ Tuolla on kaikenmaailman ohjetta Eberin vehkeistä. En tiedä löytyykö juuri etsimääsi, mutta kannattaa yrittää.

Comment

Auto on -97. Molemmista nappuloista syttyy valo lediin kun painaa niitä hetken pohjassa. Olen aina luullut, että vakiovarusteena on sellainen pieni digitaalikello, ja kaukkarit ym lisävarusteita, mutta näin ei ilmeisesti ole..

Comment

Eberissä ei ole mitään vakiovarusteena ellei jälleenmyyjä tee omia pakettitarjouksiaan. Pitää siis itse hankintatilanteessa valita millä haluaa ohjata ja ostaa sen mukaan.
                      Itselläni on pelkkä TP5.

Comment

Voi saakeli sentään.. Tuo mun aparaatti onkin webasto=) En voi käsittää miten olen sen voinut mennä sekottamaan noin pahasti. Olen pahoillani..

Comment

Working...
                        X