Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sivupeilin peruutusasento

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sivupeilin peruutusasento

Jos olen käsittänyt oikein, niin kytkettäessä automaattivaihteisessa autossa pakki päälle, sivupeilin pitäisi mennä peruutusasentoon. Onko muilla samanikäisessä (92) autossa tämä ominaisuus toimivana?

Tuo saattaa olla lisävarustekin, ainakin uusissa A4:ssa on.

Nimim. "Olisi ollut kyllä ihan kiva pikkuominaisuus mutta ei voi ruksia ihan kaikkia listalta"

Vähän aihetta sivuten, tuo Audin varustepolitiikka kyllä vähän minua kiusaa. Tietyt varsin perustavanlaatuiset jutut pitäisi tilata lisävarusteina, vaikka ne tulevat vakiona ihan jo perusvolkkareissa. No, se todellinen autoilun laatu tulee kai jostain muualta, mutta silti...

Comment

Taitaa olla vakiona 2.8 mallissa? Se vaatii toimiakseen sen että oikeanpuoleinen peili on säätöasennossaan.

Comment

Tarkoittaako säätöasento sitä, että peilin valintanappi on painettu pohjaan?

Comment

Toimiiko tuo pelkästään automaattilootan kanssa?

Comment

Jep, valintanappi pohjassa pitäisi toimia. Siis jos kyseinen varuste löytyy. Sitä en tiedä toimiiko myös manuaalilaatikolla.

Comment

Ei ole minulla? En ole pitänyt valintanappia apumiehen puolella. Kokeilen, mutta epäilen sen olemassa oloa itselläni. Pitäisikö melempien peilien mennä peruutusasentoon vai ainoastaan apumiehen puolen? Mitä hyötyä siitä on ja mihin asentoon peili(t) menee?

Comment

Vain apumiehen puolella. Kääntyy alaspäin ja näet taskuparkatessa kanttarin paremmin.

Comment

Olen kaipaillut tuota ominaisuutta. Voiko joku valottaa, onko siis automaattilootaan sidottu, vai myös manuaaliin saatavissa? Ja jos saa, niin miten koodataan vag-comilla päälle, kun luulisi että kyseessä on puhtaasti ohjelmalla toteutettu juttu.

Comment

Mutu on, että mitä tekemistä vaihdelaatikolla on peilien kanssa. Eiköhän se ole lisävaruste kaikkiin audeihin? Vaihdevipu kai antaa käskyn peilille?

Comment

Luin ohjekirjaa: Oikean ulkopeilin kääntö alas

Kun peruutusvaihde kytketään, oikea ulkopeili kääntyy näyttämään alemmaksi, jos sen säätönuppi on alhaalla....
                      Kirjassa ei mainita auto/manuaalivaihteistoa ko kohdassa

Toisaalta edellinen kohta on "Ulkopeilien asentomuisti". Tämä koskee muistilla varustettuja istuimia, joiden säätö vaikuttaa peileihin. Sitä minulla ei ole.

Huomenna kokeilen onko yllätys tulossa peilin kääntyessä?:)

Comment

Kokeilin tuossa kun tulin kotiin ja minulla ei ainakaan liikkunut peilit mihinkään :(

Comment

Jep, mulla manuaaliaski ja siinä on toi peilinkääntöominaisuus töräytettäessä pakki päälle.
                          Ihan hyvä asia sinänsä - saattaa vanteet joskus säästyä rotvallilta kun kiireessä suhailee
                          autoa ruutuun.....

Comment

Mä luulen, että se toimii vain, jos on muisti-istuimet ja -peilit. Mä en ainakaan takapenkin alta löytänyt "Mirror memory controller"-modulia. Muutenhan se ei osaisi palata alkuperäiseen asentoon.

Comment

Eipä käänny peili ei vaikka kuinka toivoin. Happamia sano kettu...

Comment

Sama vika ilmeni tänä aamuna:(

Comment

Working...
                                X