Hankin hiljattain Saksan tuontiauton A6 2,5TDI -99 120tkm mittarissa.
Muuten on pelanut hyvin, mutta tänään moottorin lämpö alkoi temppuilemaan.. ajossa väliin hetken näyttää normaalia lämpöä ja hetkittäin putoaa aivan "nollatilaan" ts.kuin virrattomana.
Ilmeisesti on kyse anturi tms.häriöstä, kun ajo käy muuten ja hetkelliseti mittari voi näyttää ihan"oikeaa" lämpötilaa, joten tuntuu, että termostaatti toimisi, mutta indikointi ei.
Onkohan tuollaisella toimintahäriöllä, muita vaikutuksia, kun ajattelin kaikesta huolimatta ajaa sen merkkihuoltoon, vai pitäisikö panna narun nokkaan ja hinata tuon 100km, joka tuntuisi kyllä näin äkikseltään turhalta?
Sähkövioistahan tätä mallia on jossain moitittu ja kaipa tämäkin kuuluu tuohon samaan kategoriaan.
Muuten on pelanut hyvin, mutta tänään moottorin lämpö alkoi temppuilemaan.. ajossa väliin hetken näyttää normaalia lämpöä ja hetkittäin putoaa aivan "nollatilaan" ts.kuin virrattomana.
Ilmeisesti on kyse anturi tms.häriöstä, kun ajo käy muuten ja hetkelliseti mittari voi näyttää ihan"oikeaa" lämpötilaa, joten tuntuu, että termostaatti toimisi, mutta indikointi ei.
Onkohan tuollaisella toimintahäriöllä, muita vaikutuksia, kun ajattelin kaikesta huolimatta ajaa sen merkkihuoltoon, vai pitäisikö panna narun nokkaan ja hinata tuon 100km, joka tuntuisi kyllä näin äkikseltään turhalta?
Sähkövioistahan tätä mallia on jossain moitittu ja kaipa tämäkin kuuluu tuohon samaan kategoriaan.
Comment