Seuraavat vikakoodit
16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground
16486/P0102/000258 - Mass Air Flow Sensor (MAF/G70): Signal too Low
17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer
18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
00955 - Key 1: Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2: Adaptation Limit Surpassed
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
-maf ja n75 uusia osia
Liikkeessä epäilivät moottorin ohjauksen relettä?tai että moottorinohjaus sökö,koska antaa niin moneen paikkaan alhaisen signaalin takia vikakoodin.Mielestäni tässä ei ole edes relettä motronicille vaan sulake?
16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground
16486/P0102/000258 - Mass Air Flow Sensor (MAF/G70): Signal too Low
17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer
18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
00955 - Key 1: Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2: Adaptation Limit Surpassed
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
-maf ja n75 uusia osia
Liikkeessä epäilivät moottorin ohjauksen relettä?tai että moottorinohjaus sökö,koska antaa niin moneen paikkaan alhaisen signaalin takia vikakoodin.Mielestäni tässä ei ole edes relettä motronicille vaan sulake?
- If multiple Control Module have Power Supply Faults stored, it's most likely to be one common Problem like the ones shown above. Otherwise when only one or two Control Modules have such Codes stored you better start searching at the individual Power Supply of these Modules.
- Terminal 30 means unswitched battery power that is supplied even when the ignition is off. This is not referring to any physical terminal numbered 30.
Comment