mistäköhän tuo lämppärin kenno löytyy -98 a4?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 4F lämmityslaite vuotaa
Collapse
X
-
Tuli tuossa eiteetyä moiseen autoon uusi kenno sisään. Ongelmana on repsikan puolen letkuliitos, joka vuotaa heti kun lisää nestettä säiliöön. Kasattu uusilla O-renkailla ja "klemmareilla" ja liitos tarkistettu lukuisia kertoja. Näytäisi olevan ihan OK. Mikähän siellä voisi ahdistaa? Pitäiskö laittaa esim. moottorisilikoonia O-renkan kaveriksi tiivistämään pakettia? Muita ehdotuksia...
Comment
-
Itse itselleni vastaten, ostin marmorilta service kitin jossa oli tiivisteet ja klemmarit. Aika gynekologin hommaa tuo vaihto mutta varsinkin sen ylimmän liitoksen osalta. Kannattaa olla varovainen noiden alumiinisten putkien kanssa. Jos klemmari on huonosti niin helposti saa putket soikeaksi eikä o-rengas tiivistä.
Minulla tuo kenno vaikutti aivan ehjältä, ei yhtään korroosiota eikä jälkiä mutta niin vaan sen vaihdolla turkkilainen sauna saatiin sammumaan.
Comment
-
Te jotka olette tämän kennon saanut vaihdettua.
Mulla on kenno paikallaan ja koko touhu on kiinni siitä kuskin puolen ylemmästä klemmarista. Millä taikatrmpuilla sen saa paikalleen? Se putki kampeaa pois päin kennosta ja kun sen saa kiilartua kohilleen ei sinne yksinkertaisesti mahdu kädet vääntämään klemmaria paikalleen.
Alkaa itkettää
Comment
-
Tulipahan tehtyä. Oli se kyllä aika pirullinen laittaa ?
Tartteeko tuota järjestelmää erikseen ilmata miten? Täytin paisarin, käytin korkki auki lämpimäksi ja sit laitoin max viivaan asti litkua. Auto oli kokoajan käynnissä ? Lämmintä tulee ja tuntuu pelaavan, mutta jäi mietityttää kun täytin sen paisarin käynnissä ollessa, että oisko pitänyt sammuttaa ensin ?
Comment
-
Ian kaiken oon kaikki vessat ilmannu samalla tavalla. Kierrokset johonkin 3000rpm vaikka minuutiksi ja sitten tarkistaa nestepinnan. Toistoja aina niin monta kertaa kun tarvii. Jos sisälle tulee lämmintä niin on siellä aika korkealla oltava jo nestepinta eikä mitään hirmu isoa ilmalukkoa voi enää olla.
- 1 like
Comment
Comment