Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 töötti polttaa sulakkeen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S4 B5 töötti polttaa sulakkeen

    Olisiko jollain heittää perustavanlaatuista vinkkiä kannattaako lähteä edes yrittämään itse vian etsintää siihen, että töötti polttaa sulakkeen S4 B5 mallista? Katselin tänään töötin johtoja ja samalla pakokaasun lämpötila-anturin vikapaikkaa (open circuit "myös" tässä).

    Pitäisi saada katsastukseen parin viikon sisään, joten varaanko suosiolla ajan huollosta?
    Viimeksi muokannut gedu; 26.7.2012, 19:50. Perustelu: tervehdykset ja hyvästit tarpeeettomia.

  • #2
    Lainausta toisesta ketjusta:

    Jaahans, pistetään vaikka tähän ketjuun.. Mistäs kannattais lähteä liikkeelle kun ratin vaihdon yhteydessä ilmeni ongelma kun tööttiä painaessa Äänimerkin sulake (nro.40 - 25A) sanoo POKS! Kahdella eri ratilla/töötillä kokeiltu eli vika tod.näk. jossain muualla. Tuossa jaarli81:sen kanssa jo arvuuteltiin että:
    1) Rele viallinen?
    2) Sulakepohjassa vikaa?
    3) Töötti/töötit hajalla ja pääsee jotenkin oikkariin?
    4) Spiraalin kontakti rikki ratin takaa (toivottavasti ei)
    5) Ei mikään näistä..
    Mutta auttakaa nyt hyvät ihmiset jos on pienintäkään hajua mistä kannattais alottaa.

    Tästä päästäänkin siihen että missä b5 ässässä on töötin rele? Entä onko äänimerkkejä/tööttejä yksi vai kaksi? Ilosesti räpsähtää sulake aina tööttiä ratista painaessa..

    Comment


      #3
      pakokaasun lämpötila-anturin vikapaikkaa (open circuit "myös" tässä).
      Kun haet EGT hakusanalla, niin pitäs löytyä juttua. Hyvällä tuurilla saa pienellä kolvauksella kuntoon.

      Comment


        #4
        Miten viallinen rele voisi oikosulun aiheuttaa ?

        Veikataan äänimerkki (/merkit) rikki tai johtosarjassa vika.

        Comment


          #5
          Puihat irti tööteistä, niin saa selville onko mahdollisesti jotain isompaa vai riittääkö uudet äänimerkit.

          Comment

          Working...
          X