Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

elm327 bluetooth+obdautodoctor

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• elm327 bluetooth+obdautodoctor

onko kellään kokemusta miten tuollainen yhdistelmä pelittää vaggineissa. Itelläni o4vm diisseli audi ja aattelin et saako tolla hyvin luettua vikakoodit? ja saakoesim luettua anturitietoja hyvin??

Peruskoodit, mutta hyvin rajatusti.
    VCDS toimii parhaiten.

Comment

oisko linkkiä mistä sais halvalla kaapelin

Comment

Halpaa ja hyvää ei ole olemassa. VCDS on hyvä ja yksi esimerkkikauppa on tässä: http://www.obd.fi/index.php?keyword=...ge=shop.browse

Comment

Tässä olisi toinen:

http://www.turbotec.com/_cs/cat/product_details.php?p=1

Comment

Itellä 97 passatti ja kyseinen laite ei saa ecuun yhteyttä vaikka kuinka olen taistellut.Paska laite tai paska auto

Comment

Niin tai kolmas vaihtoehto :)

Comment

Joo jos vika on käyttäjässä niin tyhmyys on iskenyt pahasti :( kun 11 vuoden kokemus tietokoneista

Comment

Mulla N9 luurissa kyseinen softa ja www.obd.fi sivuston kautta tilattu ELM327 BT mokkula.

Testattu:
                  Skoda Octavia 1.4TSI 2010
                  Audi A3 3.2 2006
                  Seat Leon 1.8Tq 2005(muistaakseni)

Kaikissa pelaa erilaisten mittausarvojen haku. Vikakoodien osalta ainakaan Audista ei näytä mitään(VCDS näyttää kyllä). Ja Leonistakin jäi näyttämättä jokin vikakoodi mikä oli päällänsä, en muista mikä oli. Symbian luurin softa näytti sen kyllä. Skodastakaan ei näytä vikakoodeja, mutta siellä ei ehkä niitä olekkaan, tai mistä sitä tietää...

Comment

Itse tilasin joku aika sitten tuollasen mokkulan ebaystä, ja pystyy kännykän kautta (android) katsomaan mm. vikakoodit ja nollaamaan ne. Joitain tietoja tuolla myös voi lukea, mutta viive on jonninmoinen. Ihan ok laitos satunaiseen käyttöön vikakoodien nollauksessa. Jos hiukankaan enempi tarvii tehdä, niin ehdottomasti VCDS.

Comment

Itellä muuten sama mut usb piuhalla mutta ei ole toiminut kertaakaan.

Comment

Unohtu mainita, että puhelimessa on Torque:n free versio. Löytää ainakin omasta kulkineesta (A6 2.7 btq -01) viikottain vaivaan koodin.

Comment

obdautodoctor+android+bluetooth

Alkuperäinen kirjoittaja tonttu Näytä viesti
                          onko kellään kokemusta miten tuollainen yhdistelmä pelittää vaggineissa. Itelläni o4vm diisseli audi ja aattelin et saako tolla hyvin luettua vikakoodit? ja saakoesim luettua anturitietoja hyvin??
                          Itse oon käyttänyt N9:llä aikaisemmin tuota OBDautodoctor softaa parinaan deal extremen sininen pieni adapteri. Nyt näköjään tuosta on Android versiokin saatavilla. Nopsaan kokeilin sitäkin ja hyvin pelitti. Anturitietoja löytyy kivasti (kaikki mitä autoni ilmoittaa), vikakoodeja ei ole omassa autossa tullut vielä vastaan. Kaverin autossa oli ja hyvin tuo ne osasi lukea ja myös nollata.

Comment

Working...
                          X