Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi concertiin cd-vaihtaja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi concertiin cd-vaihtaja

Terve!

Ostin hiljattain uuden Audi A4:sen jossa on audi concert soitin.Nyt olisi kuitenkin tarvetta cd-vaihtajalle.Audin omaa en aio hankkia koska maksaa maltaita.Onko tietoa minkä merkkisen vaihtajan tuohon saa liitettyä.Vaatii ilmeisesti jonkinlaisen adapterin väliin.

Käypä surffaamassa netistä. Olen nähnyt että siellä on kaupan joitakin sopivia vaihtajia joita luultavasti saa myös suomesta.

Comment

Adaptereita saa autostereokaupoista, eivätkä olei hirveän hintaisia.

Comment

Kiitoksia vastauksista.Olen hieman netissä käynytkin katsomassa,minkälaisia cd-vaihtajia tuohon concert soittimeen käy.Lähinnä halusin varmistua asiasta tämän foorumin kautta.Silmääni osui ainakin Sony CDX-T69.Kenwoodilta ja panasoniciltakin taisi joku malli olla.

Comment

alpine

olenko väärässä??? mutta eikös alkuperäiset ole alpinen tekemiä ja ne ainakin toimisi soittimen kanssa

Comment

Sama operaatio ollut itselläkin mielessä.. Tällainen paketti hyväksyy myös MP3 levyt
            http://www.incarexpress.co.uk/view_p...partno=MADS003

Comment

Aika tyyris hinta..

Comment

Itse olen pohtinut myös samaa asiaa ja CD-vaihtaja + adapteripaketteja tuntuu olevan tarjolla myös Saksassa kohtuulliseen hintaan.

Kaikki paketit tuntuvat vaan olevan audi Concert- adapterilla, mutta eikö se näiden uusien 8E A4 mallien soitin ole Concert II (Concert 2)? Ja tietysti nyt mietityttää adapterin sopiminen myös tähän uudempaan Concerttiin, koska adapterivalmistajat puhuvat vain Concertista, ei concert II:sta.

Vai olenko käsittänyt mallinimet väärin?

Comment

Working...
                X