Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Radion ovisummerihälytyksen poistaminen C4:ssä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Radion ovisummerihälytyksen poistaminen C4:ssä

Audissa on mielestäni typerä ominaisuus eli jos radio on päällä ja kuskin ovi aukeaa niin alkaa valohälytinsummeri huutamaan. Johtaa siihen että radiota ei voi kuunnella ovi auki ja summeri huutaa jos nouset vaikka tankkaamaan auton jne.

Releen näköinen summeri sijaitsee mittariston takana keskikonsolin katkasijarivistö säilytyslokeron (tai pikkumittareiden jos asennettu) kohdalla. Irrota mittaristo ja se on kiinni telineessä mittariston kehikossa.

Katkaise summerille tuleva VALKOINEN johto ja radiohälyytystä ei enää ole. Radio itsessään toimii edelleen normaalisti.

Valohälyytin toimii myös normaalisti.

Kysehän on siitä että ilmeisesti antennivahvistin vie sähköä ja siitä se huuto syntyy.
    Itselläni ei huuda cd-soitinta kuunnellessa. Huutaa radiolla kyllä.... saa huutaakin ,-))

Comment

Radiona alkuperäinen Audi Gamma (kasettisoittimella, kanavanäyttö Autocheck näytössä).

Siihen ei tuo johdon katkaisu vaikuta kuin toivotulla tavalla.
      Antennivahvistin saa virtansa toisaalta eikä ole hälyytin piirissä. Tarkastettu kytkentäkaaviosta.
      Tutkittu, ei arvailtu!

Comment

Täällä rääkyy myös cd päällä. IMO aivan stanan ärsyttävä ominaisuus.

Comment

Onneksi tuollasta ei mun Gammassa ole tai se on rikki.
          Vai olikos se sittenkin Delta CC.

Comment

Mulla ei huuda, koskapa pidän oven kiinni, avaimet virtalukossa tai soittimen kiinni. :-p
            Sitäpaitsi aika vähällä olette päässeet jos tuo summeri on isosti vaivaava piirre.

Comment

Ainoa mikä tuossa oli rasittava piirre oli se, että entinen Blaukkari huudatti sitä summeria kauan. Kun sammutti auton ja heti avasi oven, niin tuo rääkyi. Nykyinen Alpine ei huudata enää pitkään, joten nyt tuo kuuluu taas kastiin hyödylliset ominaisuudet :)

Comment

Mulla ei huuda, koskapa pidän oven kiinni, avaimet virtalukossa tai soittimen kiinni. :-p
                Sitäpaitsi aika vähällä olette päässeet jos tuo summeri on isosti vaivaava piirre.
                Kiitos tästä. Tiedän nyt mikä on elämässä oikeasti vialla. Loppuun pakollinen ( % ) = Persiö jyvien kera

Comment

Nohnoh Antti, olihan mullakin jotain hymiön tynkää siellä ...

Tarkoitin siis sitä, että minua kyllä nyppii paljon enemmän se, että aivan liian tiuhaan tulee muutaman sadan euron laskuja kun joku paikka ei kestä. Kukkaro siinä jo huutaa kovemmin kuin tuo summeri. Onneksi olen vielä selvinnyt ilman niitä muutaman tonnin laskuja, kopkop. Jos teillä muilla autossa kaikki toimii, niin onnittelut. Vanha auto maksaa ja valitsemallani tiellä on jatkettava.

Comment

aivan liian tiuhaan tulee muutaman sadan euron laskuja kun joku paikka ei kestä
                    Amen, brother. Nyt ulvoo tod.näk etupyörän laakeri kilpaa radiosummerin kanssa. Taitaa just selvitä satalappusella.

Comment

Working...
                    X