Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

iPhone musasoittimeksi vuoden 2004 Audiin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• iPhone musasoittimeksi vuoden 2004 Audiin?

Onko konstia, jolla saisi iPhone 4:n toimimaan musasoittimena Audi A6 vm. 2004 (vanhempi korimalli) Audi Concert –radion kanssa? Lisälaitteita ei radiossa ole lukuunottamatta HF virraottoa.

En oikein haulla löytänyt vastausta vaikka asian tiimoilta on varmaan keskusteltu.

Joku tommonen viritys:
    http://www.halvathinnat.fi/magento/i...m-lahetin.html

Comment

Xcarlink: www.xcarlink.co.uk

Comment

http://www.solisto.de/en/caraudio/solistopro

Comment

Kokeile Slamit.net -firmaa

Sain tänään hyvää palvelua ja kaikki osat mukaan. www.slamit.net

Comment

Ilari, ootko ite tilannut tollasta Xcarlinkin vehjettä? Mikäli vastaus on myöntävä, oliko hyvä, missä ajassa tuli, toimiiko, jouduitko maksamaan lisähintaa kuljetuksesta (toisin sanoen extraa siihen mitä ilmottavat tuolla sivuillaan)?

Itteä kiinnostais toi Xcarlinkin tuote eniten, koska Solisto pirusti tyyriimpi ja ihan saatanan kallis jos tilaa USB-väylällä, kun taas olen kyllästynyt noihin FM-lähettimiin. Vanhassa N900 Nokiassa on FM-lähetin ja 32gigaa muistia jonka kautta olen kuunnellut, mut kyllä siinä ääni selkeesti kärsii ja ei niitä taajuuksiakaan jaksa pitkillä matkoilla hakea. Lisäksi kappaleiden vaihto on hankalampaa kyseises luurissa.

Toi olis just bueno tuote, kun itellä on iPod Classic ja iPhone joita voi molempia käyttää. Ja katoin että mukana tulis irrotuskoukut ja kaikki muutkin rensselit JA sitä sais jatkettua vielä Bluetooth-vastaanottimeksi kanssa.

Tosin en tiedä kauanko mulla enää toi A4 on mutta näköjään sopii useimpiin nelosiin ja kutosiin - jompi kumpi multa kumminkin seuraavaks löytyy. :D

Comment

Mulla on tollanen xcarlinkin usb härveli omassa autossa. Minusta pirun hyvä kun ei tarvi vanhojen levyjen kanssa pelleillä. Toimii nopeasti ja luotettavasti. Ainoo miinus tosta, kun ei näytä biisien nimiä näytössä.

Itse käyttänyt tuota usb-tikkua musan kuunteluun. Eikä tullut mitään extra kuluja lähetykseen.

Comment

Tilasin sen uusimman version ja siihen Bluetooth-moduulin. Koko setti oli about 220€ ja tuli alle viikossa. Asentaminen on helppoa, mutta radion avaimia ei tullut mukana vaan piti hakea Slamitilta. Loistava vehe, mutta bluetoothin yli kuuluu häiriötä. Laitoin palautetta ja eiköhän sieltä uusi tule tilalle. Vedin laitteen ratin alle ja iPhonen piuhan ratin ja keskikonsolin välistä ylös. Ei tarvinut porailla reikiä eikä irroitella hanskalokeroa. Mikään ei nitise ja natise asennuksen jäljiltä.

Suosittelen kyllä ehdottomasti iPod / iPhonen omistajille. Bluetoothia en luonnollisesti voi suositella kun se ei vielä toimi kunnolla.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja ilarip Näytä viesti
                  Tilasin sen uusimman version ja siihen Bluetooth-moduulin. Koko setti oli about 220€ ja tuli alle viikossa. Asentaminen on helppoa, mutta radion avaimia ei tullut mukana vaan piti hakea Slamitilta. Loistava vehe, mutta bluetoothin yli kuuluu häiriötä. Laitoin palautetta ja eiköhän sieltä uusi tule tilalle. Vedin laitteen ratin alle ja iPhonen piuhan ratin ja keskikonsolin välistä ylös. Ei tarvinut porailla reikiä eikä irroitella hanskalokeroa. Mikään ei nitise ja natise asennuksen jäljiltä.

Suosittelen kyllä ehdottomasti iPod / iPhonen omistajille. Bluetoothia en luonnollisesti voi suositella kun se ei vielä toimi kunnolla.
                  Mites onko tämä asia edennyt? Tuliko toimiva BT-purkki tilalle? Pitäisi itselle tilata tuomoinen niin kiinnostaisi että onko toi toimiva laite?

Comment

Lähetin sen bt-palikan takas Lontooseen viime viikolla ja nyt odottelen "testattua" korvausta tilalle. Katotaan kuin käy.

Comment

Nyt tuli uusi bt-palikka ja häiriöt katosivat. Toimii ihan kivasti, joskin äänenlaatu on huomattavasti huonompi bt:lla kun kiinteällä piuhalla (ei sinänsä yllätys).

Comment

Ei mulla Passatissa E7:lta soitettu musiikki laadullisesti BT:llä heikkene.

Comment

Working...
                        X