Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Subikotelon kiinnittäminen Avantiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Subikotelon kiinnittäminen Avantiin

Kuinka tuollainen muutaman kymmenen kiloa painava kotelo olisi järkevin kiinnittää? Tänään purin kontin pohjalevyjä pois edestä eikä siellä ole valmiina mitään järkevää. Lähinnä mietityttää bensatankki joka lienee suoraan korin pohjalevyn alapuolella.

Se pohjapahvihan ei pidä mitään kiinni jos tulee niin sanotusti tilanne eli kiinnikkeet pitää saada koriin asti.

Ehdotuksia? Valmiita ratkaisuja? Tällä kertaa kyseessä C5 Quattro Avant.

Terve, kannattaa vilkaista siitä "tarkistusluukusta", että paljonko alaspäin matkaa on tankkiin. Kontin verhoilun päällä on 5cm styroksilevy, jos sulla ei ole sitä kolmatta istuinriviä. Mä tein omaani semmoisen ratkaisun, että purin alkuperäisen subwooferin koteloineen pois ja tein sivuposken alle itse uuden 10l suljetun kotelon 8" ground zerolle. Olen tyytyväinen tulokseen.

Comment

Ei taida ihan mahtua sivuposkeen toi 15" painesubi :) Quattrossa ei ole kontissa sitä styroksilevyä kuin varapyöräkotelon kohdalla. Tuo luukusta kurkkaaminen olikin hyvä ajatus.

Comment

Itse ainakin laitoin vaan kotelon läpi isot koukut ja isot rikat ja isoilla vanttiruuveilla lattiassa oleviin kiinnitys koukkuihin. Ei välttämättä ehkä kestä kiinni jos tulee nokkakolari, mutta kyllä se ainakin vaimentaa, ettei suorana tule.

Comment

Working...
        X