Samanlaista ongelmaa täälläkin.
Auto: Audi A8 4.2 -95
Vikakoodi: 01270 magnetic clutch open circuit
Kolme päivää täytön jälkeen puski kivasti kylmää.
Nyt kuitenkin antaa vikakoodin magneettikytkimestä, eikä suostu pyörittämään.
Econ-nappulan valo syttyy heti.
Kyseessä ilmeisimmin Zexelin kompura, koska kaksi erillistä johtoliitintä kyljessä.
Millä tavalla lähtisin tätä tapausta lähestymään, ennen uuden kompuran ostamista.
Miten releen toiminta testataan?
Miten voin testata toimiiko kompuran magneettikytkin hyppylangalla/toisella akulla? ( mielellään idiootille kirjoitetut ohjeet ettei satu Juhaa leukaan. Olen suht heikko sähköhommissa, mutta yleismittari löytyy tallilta.)
Pitääkö auton olla käynnissä kun tuota testaa omalla sähkösyötöllä?
Myydäänkö tuohon kompuraan erillistä magneettikytkintä?
Miten testataan meneekö auton johtosarjasta käskyä läpi kompuralle asti?
Helle on kova, samoin otsaan kasvava lisäke.
Auto: Audi A8 4.2 -95
Vikakoodi: 01270 magnetic clutch open circuit
Kolme päivää täytön jälkeen puski kivasti kylmää.
Nyt kuitenkin antaa vikakoodin magneettikytkimestä, eikä suostu pyörittämään.
Econ-nappulan valo syttyy heti.
Kyseessä ilmeisimmin Zexelin kompura, koska kaksi erillistä johtoliitintä kyljessä.
Millä tavalla lähtisin tätä tapausta lähestymään, ennen uuden kompuran ostamista.
Miten releen toiminta testataan?
Miten voin testata toimiiko kompuran magneettikytkin hyppylangalla/toisella akulla? ( mielellään idiootille kirjoitetut ohjeet ettei satu Juhaa leukaan. Olen suht heikko sähköhommissa, mutta yleismittari löytyy tallilta.)
Pitääkö auton olla käynnissä kun tuota testaa omalla sähkösyötöllä?
Myydäänkö tuohon kompuraan erillistä magneettikytkintä?
Miten testataan meneekö auton johtosarjasta käskyä läpi kompuralle asti?
Helle on kova, samoin otsaan kasvava lisäke.
Comment