Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Verhouslevyn poisto!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Verhouslevyn poisto!

A4 sedan 2006 Miten saa verhouspaneelin poistettua ehjänä. Laittaisen siihen TomTomin jalan kiinni. Paneeli on vasemmalla A-pilarissa, johon tuulilasi tulee kiinni.
    Viimeksi muokannut 8866; 8.6.2012, 22:16. Perustelu: Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

En laittaisi siihen paneeliin mitään, sillä alla on airbag.

Airbag-napin alla pään kohdalla on ruuvi, kauhukahva ja aurinkosuoja pois niin se lähtee takapäästä alkaen taakse-ylös vetämällä.

Kts liite
    Attached Files

Comment

Kiitos vastauksetasi "Haraldh Hirmuinen" Saattaa olla, että navigaattori jää sentamatta Ko. paikkaan!
      A-pylväässä oli ollut hyvä kohta tähän tarkoitukseen.
      Voitko kertoa tämän tiedoston osoitteen. Olen yrittänyt etsiä sitä, mutta ei ole tullut kohdalle?
      Viimeksi muokannut 8866; 8.6.2012, 22:17. Perustelu: Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Comment

Toi oli aivan uusi heitto tuo hirmuinen, en ole ikinä kuullutkaan.

Eikö liitteet näy?

Comment

Harald "Hirmuinen" (1000 jKr.), oli norjalainen julma viikingi päällikkö, joi voiton maljojaan voittujen pääkalloista. Nykyisin Hän seikkaileen useamman lehden sarjakusivuilla.
          Liiteet näkyivät. Mistä osoitteesta sait verhouslevyn poisto ohjeen. Olen etsinyt näitä sivuja josta erittäin paljon Audi A4 tietoja.
          Viimeksi muokannut 8866; 8.6.2012, 22:18. Perustelu: Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Comment

ELSA nimisestä ohjelmasta noita kuvia ja ohjeita saa.

Tuossa mun kommentissa Hirmuisesta oli ihan vähän sarkasmiakin seassa.

Comment

Kiitos ELSA ohjelmasta.
              Sarkasmia, ei pätkänkään vertaa. Ajammehan kumpinkin Audilla.
              Kaikille Audifinns lukijoille aurinkoista ja itikkarikasta kesää!
              Viimeksi muokannut 8866; 8.6.2012, 22:18. Perustelu: Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Comment

Working...
              X