Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

pissapumppu ei toimi...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    pissapumppu ei toimi...

    Minulla on audi A6 Avant vm.-96 yhtä äkkiä loppu lasinpesunesteen tulo! oon katsonut sulakkeen ja ehjä oli!pummpu ei pidä ääntä eli ihan kun se olisi jumissa tai palanut eli vaihtoehoja on minun mielestä aika vähän! onko kukaan vaihtanut pesurin pummpua!?minkälainen homma oli? Kiitos Kommentaista jo etukäteen!

  • #2
    Oon vaihtanu helppo homma. Säiliö irti johto irti ja sitte vanha pumppu kampeamalla ulospäin irti. Uus paikalleen, ensin imuputki paikoilleen ja sit se pinnanhaisteluputki työntämällä sisäänpäin paikoilleen. Muistaakseni jotenki noin, ei oo vaikeaa.
    Mulla oli vanha pumppu vaan jumissa. Rupes yhtäkkiä toimiin ku tuikkas sen suoraan akkuun kiinni.

    Comment


      #3
      joo irrotin pumpun ja siinä oli vika mutta ad-lelumaailmasta ei löytyny pumppua eikä muistakaan varaosaliikkeistä jyväskylästä! mut motonetissä oli et varmaa sieltä tilaan toivottavasti se käy sitten !! merkkiliikkeessä maksaa varmaan 50?(arvaus) motonet 9,90?(fakta) pumpun kaulus mikä menee tiivisteen läpi sinne nesteeseen on paksumpi mitä normaalisti eli tarvike pumput ei ois käyny!

      Comment


      • #4
        Pumppu kannattaa irrottaa ja laittaa jotain ruostetta irrottavaa ainetta sinne punppuun muhimaan yöksi ja seuraavana päivänä ajella paineilmalla roskat pois. Defibrillointi suoralla akkuvirralla voisi sen saada liikkeelle.

        Comment


          #5
          Jos pumpussa on nestepinnan korkeusanturi samassa paketissa niin tarvikkeena ei saatavissa.
          Itse ostin uuden ja sen jälkeen elvytin vanhan hyllyyn odottamaan tarvetta.

          Comment


          • #6
            Sain tarvikkeena sellaisen missä on se nestepinnan anturi, mut se ei vaan toimi :) Eli ulkokuori on prikulleen saman näköinen kun orkkiksessa, mutta se anturi ei vaan anna signaalia kun neste on loppu.

            Comment

            Working...
            X