Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Infrapuna kaukosäätimestä radiotaajuuksille

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Infrapuna kaukosäätimestä radiotaajuuksille

Tänään se sitten tapahtui. Infrapuna sanoi sopimuksen irti. Avaimen lähetin toimii tuolla digikamerakonstilla tsekattuna. Avaimen uudelleen ohjelmointi ei tuo apua ongelmaan joten vika on autossa. Lukkopesästä käyttäen kaikki toimii. Millaisia muutoksia olette tehneet kun olette vaihtaneet radiotaajuuksille. Autossani on ajonesto ja häly sekä ns mukavuustoiminto kattoluukulle ja ikkunoille. Joistakin on varmaan pakko muutoksen yhteydessä luopua.
    Saksan eBayssa on monenlaista värkkiä myynnissä kohtuu hintaan, mutta onko niistä mitään apuja.

Itse tilasin tuon Laserline 210:n täältä:
    http://www.nettiosa.com/products.php?g1=6909e1

ens viikolla pitäs asennella paikoilleen.

Comment

Tuolla asiaa Autostar -sarjan asennuksesta C4:ään.
      Muutaman viikon käytön jälkeen kokemukset laitteesta 99% positiiviset, erityisesti stilettiavain on hyvä.
      Ulkoisesta muutoksesta tarinaa täällä.

Comment

Taas tuo infrapuna innostui toimimaan ilman mitään toimenpiteitä. Olisko huonoja kontakteja johtoliitoksissa. Onko tuon systeemin "control unit" mahdollisesti jokin monista takapenkin alla olevista vai missä se sijaitsee.

Tuosta Jarin mainitsemasta sarjasta. Miten tuo uusi avain saadaan toimimaan käynnistykseneston kanssa ja miten tuon avaimen teettäminen autoon sopivaksi. Mulla on tuo avain sitä "jätskitikkumallia" jossa kummassakin sivussa on tuo madonsyömä kiemurteleva ura. Sitä ei varmaan teetetä missään tavaratalon suutarilla. Tuo stilettiavain kyllä olis ihan hyvä. Keskuslukon ja hälyn ohjaus on varmasti vain oikeiden johtojen haeskelua ja kytkemistä, mahdollisesti samoin myös noiden mukavuustoimintojen.

Comment

Itse teurastin pari vakioavainta ja työstin sopivaksi tuohon stilettiperään. Ajoneston siru varmaan pitäisi istuttaa tuon avaimen sisuksiin, siitä minulla ei ole kokemusta.

Comment

Working...
          X