Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 miksei radio kuulu jälkiasennesoittimissa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C5 miksei radio kuulu jälkiasennesoittimissa?

Mulla oli aikanaan -98vm A6 jossa oli ensin Alpinen normaali cd-soitin, jonka vahdoin uuteen IDa-X305:een, eikä radio kuulunut koskaan kummallakaan. Myöhemmin ostin sen tilalle -02 vuotisen A6 Avantin, jossa oli Navi+ jonka korvasin Alpinen IXa-W404:llä, käytin puolisen vuotta sitä ja ostin uuden IVA-W520:an. Radio ei ole kuulunut yhdelläkään noista jälkiasennesoittimista, kummassakaan autossa ja nyt alkaa jo sapettaa!

Radion antennijohdot on aina ollut kiinni ihan niille ostetuilla adaptereilla. Onko kyseisessä automallissa erilainen antennijärjestelmä joka toimii vain alkup soittimissa?

Tuo audin oma antenni tarvitse sähkön, eli onhan se sun adapteri sellainen joka syöttää antennille tarvittavan jännitteen? Itsellä kyllä radion kuuluvuus on ollut heikkoa Alpinen kanssa joka autossa mutta kyllä se sentään jotenkin on kuulunut, myös nykyisessä A6:ssa... :)

Comment

Mihin liittimeen sähkö tulisi syöttää? Perus antenninjohtohan on vain ns. 2 pinninen.

Comment

Mulle ainakin tuli sellanen adapteripalikka joka tulee kiinni siihen auton johdon ja soittimen antenniliittimen väliin ja sille pikkupurkille sitten sähkö joka sitten antaa siihen antennin johtoon tarvittavan sähkön, kulkee siis samassa kuin antennisignaalikin. Näin muistaisin sen olleen, tuli kaverin kanssa tuo soitin asennettua niin se sen asensi kun tein muuta hommaa siinä samalla... Huomenna pystyn antamaan tarkan vastauksen ellei joku viisaampi täällä tee sitä ensin :)

Tais olla tän tyylinen ratkaisu: http://osaverkko.shop.wosbee.com/Pub...mcode=AAVWSEP3

Comment

Kiitos vinkistä. Täytyy tilata tuollainen adapteri, ellei tuota saa itse väsäiltyä jotenkin?

Comment

Mä en tie saako tollasta ite tehtyä mut jos osa maksaa luokkaa kympin niin ei paljoa kannata alkaa kikkailemaan :)

Comment

Kysyin sitä osaa ja se oli tämä: http://www.simex.fi/tarvikkeet-auto/...tennivahv.html

Comment

Löytyy myös motonetista nimellä antennivahvistin. Hintaa 11,60.

Comment

ootteko tuon virran kytkeny herätteeseen vai jatkuvaan?

Comment

Radiolta lähtee oma nastansa juuri tuolle. Ohjautuu siis radion päälläolon mukaan.

Comment

Working...
                    X