Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 vaihdekepinpussukka

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 200 vaihdekepinpussukka

Eli joo mulla lähti se pussi ja se kehikko irti ku rykäsin vaihteen silmään "voimalla". Eikä tunnu menevän takaisin. Siinä on molemmin puolin yksi semmonen lirpake jonka päässä U-muotoinen haara niin mihinköhän niiden lirpakkeiden kuuluisi mennä kun siinä niitten alapuolella on semmonen ruuvi missä on joku levy tjsp. Koitin painella niit johonkin sinne väliin mutta ei ne sinne suostunu menemään, vääntyivät vaan muovit ja enempää en viitti runnoo ettei vaan koko kehikko hajoa.

Siihen sais kyllä itekkin duunattua ihan mukavan näkösen pussukan varmaan ja liimalla heittää kiinni. Mutta se nyt on viimene vaihtoehto.

Eipä tartte uutta suojapussia liimalla mitenkään kiinni. pussin reunat on käännettu ruuveilla kasattavan kehikon sisään.

20v:ssä hyppii hieman tuo suojapussi pois paikoiltaan, kun pitää 2 tai 4 vaihdetta päällä, syynä liian tiukka pussi. Tässä asiassa väljempi parempi =) Tuolle tarjoan kevyesti nyrkkiä aina, niin tuo mainitsemasi muovilirpake hakeutuu paikoilleen.

Comment

Joo Tosissaa annoin nyrkkiä toinen puoli menee nätisti mut toinen ei sit millää. Ja kyllä audilla aika kireet pussit tuntuu olevan.

Comment

Jos haluaa kiinnittää sen kehikon kunnolla niin kannattaa irrottaa kuskin ja apukuskin jalkatilasta kardaanitunnelin verhoilupanelit, kuvassa osa nro 18: http://www.vagcat.com/p/B088/139000.png Kummassakin verhoilupanelissa taisi olla vain yksi kiinnitysruuvi verhoilukankaaseen leikatun läpän alla. Kun verhoilupanelit on otettu paikoltaan pystyy kiristämään ruuvia joka kiristää levyä, johon vaihdekepin kehikon U-haara uppoaa. Nämä osat näkyvät myös tuossa samassa edm. kuvassa. Eli ruuvit löyhälle, kehikon U-haarat uriinsa ja kiristää ruuvit samalla kun pitää kehikkoa paikallaan. Ei kannata hakata kehikkoa nyrkillä, minulla katkesi kehikosta toinen U-haara.

Comment

Juu katoin itekkin että siellä oli yks kuusiokoko jossaki ku vähä pilkisti. Juu kyllä mä ton laitan kunnolla kerralla. Helveti hieno auto muuten jne niin yksityiskohdat kuntoon.

Comment

Working...
          X