eli 1.9tdi audi a6 -97. autostani on menny ilmeisesti rikki polttoainepumpunsyöttörele, ja mulla on se rele mutta en löydä sille paikkaa autosta jos kyseisesssä autossa on releitä muuallakin kuin konetilassa ja kuskin jalka tilassa niin vois kertoa, kiitos, ja jos jostain löytyis semmoinen kuva missä ilmoitetaan releen paikat kun itsellä vihkot hukassa . jalkatilassa oleva rele jono lähtee vasemmalla 1 ja se on päävirranohjausyksikönrele siitä eteen päin reileitä on 5 kpl.ja viimeinen on hehkutusrele mitä ne siinä välisssä on .tämä pumpunrele pitäis olla paikalla 5 mutta kun ei ole täällä paikallinen vw-liike ei osannut kertoa....?? releen numero on 4D0 951 253 JA navat siinä ovat seuraavanlaiset
2 kpl isoa
2 kpl keskikokoista ja
1 kpl erittäin pieni
toivottavasti tästä joku saa selvää ja voi vastata kiitos!!
niin ja autossa ilmenee semmoista vikaa:
kun käynnistät auton se jopa saattaa lähteä käyntiin mutta käy noin 2-3 sekuntia ja sammuu
jos ja kun olen sen käyntiin saanut niin toimii aivan normaalisti eli vika ilmenee vain käynnistättäessä
seuraavat osat ja vermeet olen tarkistanu/ vaihtanut :
hehkut+rele
polttoainesuodatin
päävirranohajusyksikönrele
polttoainepumpun sammutin solenoidi
ilmavuodot
moottorin lämpötunnistin antura
vikakoodeja ei ole (check 3 kertaa) ilmoitti ainoastaan tuon päävirran releen (vaihdettu)
jos jollain samaa vikaa niin voisko ystävällisesti kertoa minullekin KIITOS
2 kpl isoa
2 kpl keskikokoista ja
1 kpl erittäin pieni
toivottavasti tästä joku saa selvää ja voi vastata kiitos!!
niin ja autossa ilmenee semmoista vikaa:
kun käynnistät auton se jopa saattaa lähteä käyntiin mutta käy noin 2-3 sekuntia ja sammuu
jos ja kun olen sen käyntiin saanut niin toimii aivan normaalisti eli vika ilmenee vain käynnistättäessä
seuraavat osat ja vermeet olen tarkistanu/ vaihtanut :
hehkut+rele
polttoainesuodatin
päävirranohajusyksikönrele
polttoainepumpun sammutin solenoidi
ilmavuodot
moottorin lämpötunnistin antura
vikakoodeja ei ole (check 3 kertaa) ilmoitti ainoastaan tuon päävirran releen (vaihdettu)
jos jollain samaa vikaa niin voisko ystävällisesti kertoa minullekin KIITOS
Comment