Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mitenkäs menee vaihtaa lämmityslaitteen puhallin moottori a6

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

mitenkäs menee vaihtaa lämmityslaitteen puhallin moottori a6

eli 1.9tdi audi a6 -97. autostani on menny ilmeisesti rikki polttoainepumpunsyöttörele, ja mulla on se rele mutta en löydä sille paikkaa autosta jos kyseisesssä autossa on releitä muuallakin kuin konetilassa ja kuskin jalka tilassa niin vois kertoa, kiitos, ja jos jostain löytyis semmoinen kuva missä ilmoitetaan releen paikat kun itsellä vihkot hukassa . jalkatilassa oleva rele jono lähtee vasemmalla 1 ja se on päävirranohjausyksikönrele siitä eteen päin reileitä on 5 kpl.ja viimeinen on hehkutusrele mitä ne siinä välisssä on .tämä pumpunrele pitäis olla paikalla 5 mutta kun ei ole täällä paikallinen vw-liike ei osannut kertoa....?? releen numero on 4D0 951 253 JA navat siinä ovat seuraavanlaiset
    2 kpl isoa
    2 kpl keskikokoista ja
    1 kpl erittäin pieni
    toivottavasti tästä joku saa selvää ja voi vastata kiitos!!

niin ja autossa ilmenee semmoista vikaa:
    kun käynnistät auton se jopa saattaa lähteä käyntiin mutta käy noin 2-3 sekuntia ja sammuu
    jos ja kun olen sen käyntiin saanut niin toimii aivan normaalisti eli vika ilmenee vain käynnistättäessä

seuraavat osat ja vermeet olen tarkistanu/ vaihtanut :

hehkut+rele
    polttoainesuodatin
    päävirranohajusyksikönrele
    polttoainepumpun sammutin solenoidi
    ilmavuodot
    moottorin lämpötunnistin antura
    vikakoodeja ei ole (check 3 kertaa) ilmoitti ainoastaan tuon päävirran releen (vaihdettu)
    jos jollain samaa vikaa niin voisko ystävällisesti kertoa minullekin KIITOS

4D0 951 253 on bensapumpun rele.

Jälkimmäinen kuulostaa ajonesto-ongelmalta.

Comment

kiitän ja kumarran selvisi miksi sitä ei voi löytyy dieselistä?? paikallisessa vw-konsernin liikkeessä ammatinvalintoja edessä varaosamyyjillä :))

Comment

kuinka tuommoista ajonestolaite ongelmaa kannattee lähtee ratkomaan?? onko se virtalukossa jokin avaimen lukija vai?? ja onko minkähintaista leikkiä?? osien suhteen

Comment

huh huh mites sen virtalukon saa pois jotta saa vauhdettua sen ajonestolaitteen lukupuolan?? saakos sitä ostettua muualta kuin merkki liikkeestä

Comment

olen purkanu vaikka ja mitä mutta se ei meinaa lähtee ulos sieltä ?? pitääkö irroittaa kokonaan se puhaltimen kotelo ja halkaista se ennen kuin saan moottorin vaihdettua

Comment

Working...
            X