Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

lisäistuimet peräkonttiin A6:een (C4)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    lisäistuimet peräkonttiin A6:een (C4)

    Mistä löytyis orig. lisäistuimet takakonttiin jotta sais lapsille lisää istuin tilaa? Harmittaa kun Audilta ei ole tilamallia myynnissä, eikä mihinkään Sharaniin viiti vaihtaa. Chrysler Grand Voyager 2.5 TD on käynyt kans mielessä, mutta ku ei noita jenkkejä tunne. :/ Auttakaa nyt että saa istuimen myös tulevalle perheen jäsenelle. Caravelle&Transporter ei kiinnosta.

  • #2
    Eipä taida originaaleja edes olla olemassa?

    Minä tein itse tällaisen: http://www.ee.oulu.fi/~pete/album/rek7/

    Saa ottaa mallia. Voin myös antaa vinkkejä, jos innostut itse tekemään.

    Comment


    • #3
      Tuo firma muistaakseni aiemmin mainosti samaa tuotetta myös Audiin. Hintaahan tuollaisella on muisttakseni jotain 2500?.
      Rouvalla oli aikaisemmin Volvossa tuollainen ja golfissa tuollainen.
      Rekisteriotteeseen tuo varuste kirjataan ja itse jouduin keskustelemaan asiasta inssin kanssa, kun olin sen irrottanut autosta.

      Comment


      • #4
        Vulvaanhan noita on jo tehty tehtaalla 70-luvulta lähtien.

        Eräs firma (piru kun en muista nimeä) sijaitsee Heinolassa ja tekee mm. kaverin Vitosta
        1+9 bussin. Avaimet käteen periaatteella. Kaveri hakee Viton Saksasta ja ajaa pajalle joka sisustaa 1+9 hlölle ja leimaa etc.

        O/T
        Hauskaa tässä on se että busseistahan et maksa mitään veroja kenellekkään. Ei ajoneuvoveroja, alvia, käyttömaksua, naftaveroa. Vain D1 ajokortti, jos sitä ei ole ennestään.

        EDIT: Janser Oy (tulihan se sieltä)

        Comment


        • #5
          3 penkkirivisiä avantteja (C4) on olemassa ainakin Amerikoissa ja paljon romiksilla. Juttu on aika yksinkertainen. Avantin takarontin 1. valepohja kääntyy istuimeksi jolloin jalat on varapyöräkotelon kannen päällä ja istujilla on selkä menosuuntaan. Istujilla on myös turvavyöt.

          Kun tilaisin itselleni käsinojan olin vähällä tilata myös lisä-penkin. Rahtia tietty syntyy mutta jos vaihtoehtona oli 2500 eur uusi sarja kun koko täydellisen nähkasisutuksen sai muistaakseni USD 500 niin jää siinä vielä rahdillekin varaa.

          Comment


          • #6
            Ebayssä näkyy joskus myynnissä. Helpointa olis katsoa missä Suomen romiksilla on Avanteja ja soittaa ne läpi ja sitten Ruotsin romarit.

            Comment


            • #7
              Yksi hyvä toimittaja on Lounais-suomen autovahinkokeskus. Ohessa osoite:

              http://www.autoklinikka.net/vahinkoautokeskus/

              Nämä kaverit tuovat Ruotsin romiksista osia. Itse sain keskuslukituksen pumpun tosi sopivasti heiltä. Heidän kauttaan saat penkit hakuun ruotsissa.

              Comment


                #8
                On olemassa orig. lisäistuimet A6 Avant -96,myös turvavyöt. Kysy lisää:+358 503101833

                Kuva:

                Comment


                • #9
                  Löytyiskö kuvia?

                  Comment

                  Working...
                  X