Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 2.0E -91 + VDO EasyLock

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 2.0E -91 + VDO EasyLock

Tere!

Avaimen vääntely vesisateessa alkaa jo vähitellen hatuttaa ja siksi olenkin vakavasti miettinyt kauko-ohjainsysteemin hommaamista keskuslukitukseen. Foorumilla on ollut puhetta VDO:n Comfort Lockin asennuksesta aiemminkin. Poikkeaako EasyLockin asennus jotenkin tuosta?

Olen käsittänyt ettei asennus pitäisi mikään liian vaikea olla, laitetaan vain oikean väriset johdot keskenään kiinni. Siltikin pyytäisin että joku osaava/homman jo tehnyt laittaisi tänne ns. idioottivarmat ohjeet asentamiseen?

Mistä olette muuten ko. systeemit hankkineet? Paikallinen Osaset kertoo setin hinnaksi 107e. Saako jostain halvemmalla? (En ole vielä ostosta tehnyt)

Älä Easy-lockia osta! Vaan marssi paikalliseen merkkiliikkeeseen jossa myydään Comfort-lockkia n.90e hintaan! Korjatkaa jos olen väärässä mutta ilmeisesti tuo on koko maanlaajuinen hinta?

Comment

Pitääkin sit käydä Laakkosella. Arvasin että yrittivät vetää höplästä...

Comment

Vähän OT:

Mitenkähän onnistuu, jos on alkuperäisesti kauko-ohjattu keskuslukitus, mutta ei toimi.
        Pystyvätkö ohjelmoimaan uudelleen?
        Vilkkuuko S2 infrapuna ledi, kun sitä käyttää?

Helpottaisi vian etsintää.

Comment

Lisää OT:

Miten kytkeä helpoiten vilkkuva ledi keskuslukitukseen???? Mulla on VDO kaukosäätö...

Comment

Working...
          X