Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Concert 2 ja akun kaapelin irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Concert 2 ja akun kaapelin irroitus

    Pyytääkö concert 2 soitin koodia kun ottaa pariksi tunniksi akun johdon irti? Minulla on koodi hävinnyt ja olen vaihtamassa ratin jolloin pitäisi nykäistä kaapeli irti.

    #2
    Kyllä pyytää.

    Comment


      #3
      Marmorilta uusi koodi.

      Comment


        #4
        Voi ratin ottaa irti myös akku kiinni.

        Comment


        • #5
          Eikö siinä ole vaarana että bägi räjähtää päin pläsiä kun sitä kopeloi??

          Comment


            #6
            Kyllä pyytää.
            Concert 2 on jo CAN väyläinen ja jos muistan oikein, niin se kysyy autolta alustanumeron, eikä kysy PIN-koodia, jos mankka pysyy samassa autossa. En ole 100% varma, että tuliko tuo vasta concert 3:ssa.
            Voi ratin ottaa irti myös akku kiinni.
            Eikö siinä ole vaarana että bägi räjähtää päin pläsiä kun sitä kopeloi??
            Mun mielestä täällä foorumilla ei kannata huudella, että bägin voi ottaa irti akku kiinni, kun ei tiedä minkälaiset humanistit näitä lukee.

            Bägi ei räjähdä ainakaan kun avain on pois virtalukosta.
            Tuon neuvon perusteella kohta on sitten seuraava topikki, että miksi "airbagin valo palaa", kun oma järki tai kukaan foorumilla ei viittiny mainita,että virtoja ei kannata laittaa päälle, kun bägi on irti. Monesti joutuu rattilukkoa availemaan, että saa ratinasentoa muutettua, joten itse ainakin otan yleensä akun irti vaikka tiedän mitä teen ja mulla on nollaukseen tarvittavat välineet.

            Comment


              #7
              Concert 2 on CAN väyläinen, mutta ainakin itselläni se kysyy SAFE -koodia. Mutta autoni on toki vanhempi, 2002, eli saattaa uudemmissa toimia erilailla.

              Comment


              • #8
                Mä muistelisin myös että -04 b6:n concert 2 ei kysellyt koodia koskaan vaikka akunkenkä olikin irti.

                Comment

                Working...
                X