Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vikakoodien luku ei onnistu. Mikä syynä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Löytyykö Climatronicista kanavaa, josta voisi lukea moottorin anturitietoja? Kiinnostaisi moottorin/jäähdytysnesteen lämpötilat. Auto passat 3B vm.2000, kone apr 2.8. Ei aina viitsi raahata vanhaa läppäriä mukana, jotta voi Vag-comia käyttää.

    Comment


    • #32
      ei löydy.

      Comment


      • #33
        Vastaus löytyikin jo toisaalta. Kanava 19 ja sieltä 11. Moottorin lämpötila > 118 ° C . Katsotaan nyt mitä se tarjoaa ja tarkoittaa.

        Comment


        • #34
          Omassa kulkineessa softan päivitys on näköjään ihmeitä tehnyt. Pääsen nykyisin lukemaan lisää kanavia, mitä aiemmin Auto Scan tarjosi. Käytössä edelleen vag com 311-2 ja VCDS lite.

          Comment


          • #35
            Tuli hommattua a4 -02 1.8T. Koitin lukea vikakoodeja autosta, mutta en saanut yhteyttä moottoriin. Muihin järjestelmiin yhteys löytyi. Onko niin ettei tolla lukijalla ja delphi 2016 ohjelmalla pysty koodeja lukemaan? Lukijalla ja softalla oon kyllä monesta autosta uudemmistakin koodit lukenut ja tarvittaessa nollannut. Pitääkö ny sit hommata vag com lukija vai löytyykö vinkkejä mitä vois tehdä.

            Comment


            • #36
              Löytykö tähän ratkasua. Itellä ei pääse lukemaan koodeja. Ei korjaamon 2 eri testerillä eikä katsastus aseman 3 eri testerillä. Auto toimii muuten ok eikä vika koodeja ole näytös mut ei leimaa ku OBD portti "mykkä". Sulakkeet katottu. Pari viikkoa sitte onnistu vielä halpahallin testerillä koodien kuittaus. Ei saa leimalle... Audi A6 2002 3.0 V6 bensa

              Comment


              • #37
                Onko auto(i)ssa tarvikemankka vai alkuperäinen?

                Comment


                • #38
                  Oli alkuperänen mikä ei toimi. Tällä hetkellä ei mitään soitinta paikoillaan. Onkohan tuol apparin penkin alla jotai boksia/liitosta mikä vois hapettua? Meinaan et toi laattia matto jonnii verran kostea

                  Comment


                  • #39
                    Jos auto on tiptronic niin sen ohjainlaite majailee pelkääjän maton alla. Kuskin puolella mukavuuspoksi (lukot, ikkunat, keskuslukko ym) ja kyllä sielläkin kosteutta voi olla vaikkei matto tuntuisi märältä, C5 kun on tapauksessa niin ne vuotaa toisinaan kuin seula. Kummatkaan ei kyllä suoranaisesti siihen OBD-hommaan vaikuta. Jos ei siellä sitten ole hapettumaan/häiriötä joissain K-linjaan (CAN-väylän esiaste) liitettyjen laitteiden (=radio, oem auto puhelin ym) liittimissä?

                    Oletko napannut sitä OBD-pistoketta irti, eli se kickpanel pois ratin alta niin saa naksautettua sen liittimen irralleen? Jos sen johdoissa olisi kosketusvikaa tai esim. joku pinni painunut sisään ettei saa yhteyttä.
                    Tietysti voisit irrottaa akunnavat vartiksi-puoleksi tunniksi ja katsoa auttaako tuollainen 'nollaus'.

                    E. Ja jos siellä nyt olisi jotain ecuun liittyviä vikakoodeja, jotka estää OBD:tä toimimasta niin tämän pystyy nollaamaan irroittamalla akunkengät ja laittamalla ne hyppylangalla yhteen, purkaa näin jäännösvirran.
                    Viimeksi muokannut vV8m5; 28.5.2021, 14:45. Perustelu: Lisäys

                    Comment


                    • #40
                      Manuaali on. Olennkyl yrittäny kahtoo et pinnit ois ok. Ihan sama onko virrat päällä vai ei. Linking error tulee tolle halppis testerille vaikka aikasemmin silläkin onnistunut lukea ja nollata koodit. Ei vaikutusta kenkien irroituksella. Alkaa mielenkiinto/tietotaito loppumaan vaikkaki tainu jo loppua siinä vaiheessa kun kyseisen kuljettimen ostin??

                      Comment


                      • #41
                        Vittu en tiiä missä vika mut ilmastoinnin sulakkeen ku irti ottaa ni pääsee lukemaan koodit. Henkimaailmanhommia?

                        Comment


                        • #42
                          Kosteusongelmia ennemminkin ja sen seurauksena sähkövikaa. Siitä syystä se mankkakaan ei ole tainnut pelata. Minkä numeron paikalla se sulake oli? Oliko tässä puhelinvalmius?

                          https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...A4#post1095220
                          Tuossa painiskeltu saman ongelman parissa myöskin c5 korisessa. Kurkkaa ihan molemmilla puolilla lattiamaton alle.

                          Comment


                          • #43
                            Puhelinvalmius on. 15 numerolla oleva sulake. Apparin puoli katottu ja kuivattu vaikka ei sieltä mitään erityistä löytynyt. Pitääpi tutkia kuskin puoli mut kokeilla nyt leimalle ensin ni pääsee mamma ajeleen

                            Comment

                            Working...
                            X