Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b8 08-> vakionop. säätimen jälkiasennus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a4 b8 08-> vakionop. säätimen jälkiasennus

    Elikkäs kokemusta oheisesta kaivataan. Onko minkä hintainen projekti ja mitä vaatii autolta (monitoimi ratti?)? Kyseessä siis vuosimallin 09 audi a4 sedan.

  • #2
    piuha pitää vetää rattiakselin elektroniikalta ekulle ja sit aktivointikoodi ekuun ja rattiakselin-elektroniikan koodaus kuntoon.

    Comment


    • #3
      Eli ei ole siis merkitystä onko monitoimi ratti vai ei...kuulostaa amatööristä pahalta keissiltä mutta onko? :)

      Comment


      • #4
        no jos on monitoimiratti tai ajotietsikka niin silloin on parempi rattiakselin ohjainlaite > ei tartte sitä vaihdella.
        (kannattaa varmistaa vielä tuo jostain) -näin ainakin vw:n puolella.

        emt onko se paha case. ei musta ole, muista voi ollakin kun joutuu purkamaan paljon autoa että saa piuhat vedettyä hyvin ja revittyä ohjausakselin nakuksi.

        Comment

        Working...
        X