Tutustuin VAG-COM ihmeisiin ja katselin että mitä siellä voi tehdä. Session jälkeen sammutin pelit ja vehkeet ja olin lähdössä ajelemaan autolla. Ajonestovalo vilkkuu hitaaseen tahtiin ja ajoin autolla n. 10km ilman ongelmia. Otin kotona akkukengän pois useiksi minuuteiksi ja vilkkuu edelleen.
Itse luulen että tekemäni output test Immobilizer moduuliin sekoitti sen jotenkin koska tilaikkunassa luki ensin että testing "brake" -jotain ja sitten virheilmoitus että joku is not available. Olisiko tämä testisekvenssi jäänyt jotenkin päälle tms? Auto on -95 A6 jossa ajonesto on integroitu avaimeen.
1) Kuinka saisin tämän ärsyttävän valon sammumaan, en halua ohittaa systeemiä kuitenkaan.
2) Kuinka ajonesto käyttäytyy kun se oikeasti laukeaa?
Itse luulen että tekemäni output test Immobilizer moduuliin sekoitti sen jotenkin koska tilaikkunassa luki ensin että testing "brake" -jotain ja sitten virheilmoitus että joku is not available. Olisiko tämä testisekvenssi jäänyt jotenkin päälle tms? Auto on -95 A6 jossa ajonesto on integroitu avaimeen.
1) Kuinka saisin tämän ärsyttävän valon sammumaan, en halua ohittaa systeemiä kuitenkaan.
2) Kuinka ajonesto käyttäytyy kun se oikeasti laukeaa?
Comment